Wednesday, March 24, 2010

semoga berjaya

waa..tajuk..semoga berjaya apakah itu..
ok..sbnrnya tadi tghari, mmbr aku tak sihat..dr pagi dia cirit birit then muntah2..so kul 12 gitu, bawak dia pi pusrawi jln tun razak..skali kena admit..mula2 doktor suspect apendik..pastu check..wat ultrasound..takde apendik ..tp tetap kena masuk wad.. keracunan mknn..sbb doktor nak monitor..stgh hari jugakla aku kt spital..ptg kul 4 baru blk opis

oleh kerana mmbr aku ade anak umur 4 bulan lebih..dan umah aku berdekatan dgn umah dia..so aku volunteer utk tlg jaga anak dia sementara laki dia setelkan hal2 lain...after dh setel..kang dia amik anak dia kt umah mlm nih..harap2 anak mmbr aku ok..tak meragam...dan rayyan tak buat hal..hehe..semoga aku berjaya menjadi pengasuh sementara..hihi..

5 comments:

nadja said...

kita tlg berdoa la ramai-ramai..

Liza said...

you are such a nice person, kalau ada kawan camni senang skit...

strawberi said...

tq nadja..my fren dh ok tuh..dok rehat kat umah

kak liza..time org susah..slagi kita leh tlg..kita tlg la kan..time kita sok2..sape tau..huhu

Elyn Sani said...

appendik ssh nk detect. masa mak aku kene dulu sampai buat paps. akhirnyer bile dh nak pecah baru Dr dpt tau itu appendik. harap2 semua ok la. lelagi ko yg menjaga anak die hehehe

strawberi said...

itula...tp doktor wat ultrasound takde..harap2 btol la takde

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow