Tuesday, March 30, 2010

facial@ slimming sanctuary




nyaman kan kalo ber facial

hehe..aku baru pas ber facial kat slimming sanctuary pavillion... :p
last 2 week aku facial kat ampang park je...sblm2 tuh..sblm aku beranak la..punya la lama tak facial..haha

citer psl kat slimming sanctuary, sblm ni aku pi yang kat low yat plaza..now kat low yat dah takde..so pavillion pun ok jugak..letaknya kat tingkat 7...floor ni..dinamakan seven heaven kalo tak silap..sbb kat floor ni la ade segala jenis kedai yang berkaitan ngan kecantikan..ade new york skincare, mayfair,adonis ..macam2la kan
sblm pi buat resevation dulu yer..then sblm start treatment..akan masuk consultation room...haaa..ni iman kena kuat.ade saja la dia suh tambah serum la itu la ini la..kalo murah takpe gak...satu box mau 700..buy 1 free 1 laa..hahaha..kuatkan iman...cakap tanak

lagipun aku guna pakej mmbr aku yang aku jaga anak dia ri tu..so aku free je la..sbb mmbr aku dah amik pakej 15 treatment facial..dia dpt 15 kali spa/jacuzi..td nak buat jacuzi takde masa la..cukup2 utk facial je..
aku dulu hampir2 amik pakej dorg gak..sbb dulu aku bli voucher masa dorg buat roadshow..dah byr deposit..tp malas nak byr abih..so cancel amik..lgpun manade masa menjak ade anak nih..takkan nak pi masa wiken tinggal anak 2-3 jam..so sekali sekala camni la ade peluang..

bestla dorg wat facial tadi..siap urut2 badan sket..masa pakai mask..siap aku tertido..hehe..dah setel..rasa segar sangat.. :p




**gambar dari web slimming sanctuary..takde snap2 pic tadi

5 comments:

lily lotus said...

pastu boleh enjoy ekk

Elyn Sani said...

i pun dh lama tak diurut manja2 camtu!!

strawberi said...

kak lily..hahaha..smpt jugakla pi enjoy kejap.. :p


elyn...skali skala..reward utk diri sndiri..hihi

BabyIntan said...

Den pon lama dah tak p wat facial ni...ok tak rasa product yg diorang pakai kat ur skin tu minah?

strawberi said...

ok je..yg paling best masa pakai masker...sejuk giler..rasa nk menjerit..hehe..pastu yg best..after facial..muka rasa segar berseri..hehe

pastu di urut2 muka dan badan sket2...nyaman

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow