Tuesday, March 23, 2010

invitation

rasanya sape yg wat entry gatsby, sume dh dapat invitation kan...sama la ngan aku..so harap2 17 april takde ape2..dah emel nuffnang tanya nak bawak anak ..lunch also provided ok..mula2 cam dh agak..sbb event sehari suntuk..tp tak dinyatakan..aku ngan innocentnya...zass tros emel..hahahaha...dorg kan reply cepat je..so tros bg jwpn..ade lunch...hehe
so..see u there..eceh..poyo je..cam aku ni ringan sgt mulut nak tegur sume org..aku kan pemalu..lgpun aku takla ramai kenalan blogger..hehe..so..aku senyum2 kat sume org je la nnt..

dan harap aku bertuah nnt..dpt gadget best2 ke...weee..wooo..bestt..amin

7 comments:

Me_Lina said...

leh bwk anak tak? jumpa kt sana la ek... x sabar ney... harap2 xde pepe la time tu...

strawberi said...

bleh je bwk..jupe nnt..hehe

BabyIntan said...

Hv fun there!!!

Liza said...

tringin nak gi tapi sabtu mmg malas nak masuk kl

strawberi said...

tq intan


kak liza..sekali sekala..hihi

Elyn Sani said...

c u there bebeh. jgn buat-buat tak kenal ek hehehehe

strawberi said...

hahahha...kenal..kenal..ngehehe..c u

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow