Tuesday, March 02, 2010

Karnival WOW@putrajaya


tatau pun psl event nih..ehehe..tghari tu..my SIL call..bitau ade karnival WOW kat putrajaya..dia terbaca kat facebook..ajak aku pi sana..hehe..ok gak..dpd dok umah takde wat ape..
so ptg sabtu tuh..pegi sana..abg aku dtg amik aku n rayyan..papa tak ikut..dia dh janji ngan kwn dia nk pi main tenis..

pegi sana..ramai la jugak org..jln2 jap je..sbb terlupa bwk selipar rayyan..bli kat sana lagi sepsg..takde brg yg nak di shopping kan pun..saje jln2 tgk karnival je
blk umah...lepak kat umah..tu je.. :p

10 comments:

Me_Lina said...

rayyan yg hensem... cute jer...

Liza said...

termiss the carnival, dapat tau sehari lewat, rugi betul, rumah dah dekat

Martuis.Martapau said...

Oit Minah, Sabtu tu aku pun pi jugak sana skating dgn kawan2 sambil pi karnival tu. Gerai rabbit tu pun aku pi jugak tapi tak jumpa Rayyan pulak.

Kui kui kui...

strawberi said...

rasanya tgk sume budak nmpk cute je kan..hihi..nak2 ble dh jd mak org nih..dulu cam tak heran sgt..

alya pun comel... :)


kak liza..kalo umah dh dekat,..rugi tak pi..mlm tu ade konsert...hehe

marts..seb baik ko tak jupe rayyan..kalo tak..aku dh suh rayyan paw ko ..hikhik

Misz HoNey said...

pesal muke rayyan mcm acha dah neh??/oh tidakkkk..

akakkaka

strawberi said...

nnt bergambar dok seblah2..aku pun rasa ade dorg ade iras2 kan..ihihi

AJ said...

wow,terasa kejelesan ini tidak dapat pergi..

kekuatan said...

comel gile arnab. ah, aku terfikir. arnab sesuai ke buat pet kalau ada budak kecik kat rumah?

HaNi.Dew said...

comei nya Rayyan..
dah besar dah hensem dah..
acik Dew gak yag tak pernah jumpa2 lagi ngan Rayyan...

sampai nya hati.. huhuh...

strawberi said...

eyriqazz..rugi tak pegi tau..ehehe..

kuat..pet ok je..tp letak luar umah laa..jgn letak dlm umah..tk sesuai utk budak2

dew.....dah besar pjg rayyan..kita tak berjupe2 an lagi kan...huhu..nnt aku sms ko..kita dating kat equine..ok?

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow