Wednesday, November 14, 2012

My Jelly Bunny shoes!!

selesa sangat..hihi...



ni terpengaruh ngan member aku laa..dia nak bli kasut jelly bunny nih...aku tatau pun kewujudan kedai ni..ohww..rupanya brand dari thailand..dah pemes..and now..dah ade kat klcc..dekat ngan isetan yg groceries tuh..masuk je lam kedai jelly bunny tuh..eh sume comel2..kasut diperbuat dari plastik..siyes cam masuk candy shop ok..sebab mmg kaler2 candy la..sangat colorful and dorg susun pun ikut kaler..
cute giler ah...

kasut atau sandal sumenya diperbuat dari smooth pvc..aku ni..mmg tak leh pakai kasut tutup..sebab kaki peluh..huhu...tapi nak jugak bli kasut..tu psl amik yg lubang2 tuh..and dah 2-3 hari pakai..very comfy tau..
pastu dpt paper bag comel ni... :)

suka sangat..range price dia..start dr rm29..and kasut aku tuh..rm29 je..hiksss..kalo la ade utk kanak2..sure dh bli utk rania..hehe

ok...meh kita cuci mata..tgk kasut lain..ni amik dr website http://www.jellybunny.com/
kalo nk tgk yg latest..leh cari fanpafe kt fb yer







credit : http://www.jellybunny.com/

3 comments:

sudipVSsenduk said...

hari tu pi KLCC, cuma lalu je depan kedai ni, dlm hati cakap mesti mahal, nak masuk segan sbb tak de orang, kosong je...

Cantik & murah rupanya

strawberi said...

yg mahal pun ade jugak.rege cam nk pengsan.tp yg murah..pun banyak..hikss..wangi je lam kedai tu..masuk..jgn tak masuk

diana said...

Baru tau pasal kedai ni....nak pegi nak pegi. Thx for the info :)

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow