Tuesday, November 20, 2012

Happy Birthday Rayyan-4years

ahad lepas adalah birthday rayyan..yeaa..
selamat hari jadi rayyan...mama, papa dan rania sayaaaaang rayyan..semga rayyan jadi anak yang baik, soleh dan sentiasa menggembirakan hati orang lain..
plan sebelum bday rayyan..buat bday party..tapi ajak adik beradik je lah..skali..ade yg tak available..takpe..kita pospon minggu depan..insya allah..
ok..option lain..kita bawak rayyan jalan2..naik train..gi klcc..masuk aquaria..ok..cun
skali..hari sbtu..dah gi ikea sampai ke maghrib..sambung lepak umah kakak aku sampai tgh malam..balik umah kul 1 pagi..adakah rajin utk mak kamu ni gi jalan2 lagi..ahahah
maafkanlah mama rayyan yer..nanti lenkali kita gi..mama tak larat sangat la.walaupun aku yg beria2 plan segala bagai..siap remind2 laki aku..ni bday rayyan..kita kena bawak gi jln2 ..bla..blaa..tapi ,..tapi???

ok..takpe..plan C tetap ade..kita gi lunch kt secret recipe..sebab kat situ ade jual kek kecik..ngehehe...
so gi area subang ke usj ??ntah..aku xsure kt mana..
orderkan rayyan choc lava..dah gembira sangat dah rayyan..hehe

ok..sebelum tu citer psl rayyan..bukan senang nk citer psl rayyan sebab mak dia 'rajin'sangat nak update kan..hiksss
rayyan dah nak sekolah tahun depan..ye la..tahun depan..dah 5 tahun la kan..wajib skolah dah..tapi masih tak daftar lagi..hehe...mak nak anak skolah sini..bapak nak skolah sana...ntah ble la nak daftar oi..silap2 sume skolah dah penuh...

rayyan ni..mmg suka sgt tgk tv..tgk katun..hobi lain..main kete..sepahkan umah..tapi dia okla..sebelum tido biasanya..aku suh dia kemas..mmg kdg2 ade jugak dia tak kemas mainan..tapi aku suka guna kuasa veto..if tak kemas mainan..jgn harap dpt tgk tv...kejam pun kejam la..tapi kalo tak wat gitu..sronokla dia asik sepahkan mainan je kan..mmg kt umah..keje aku la terjerit2..lps guna towel..kena letak elok2 balik..baju kena letak lam bakul baju kotor ..makan ..kena kt meja makan..minum pun sama..dan mcm2 lagi peraturan aku..hehe..ye la..kalo sume tak kisah..naik lemak ler kan..
ngan adik plak..rayyan ok..blom pernah lagi ngan sengaja dia buat ape2 kt adik dia..cam pukul ke ape..tak la..tapi bab tak sengaja tu byklaa..cam xsengaja anggap adik tu dh besar sama cam dia -_-..ye la..budak2 main kan ganas..tapi kena monitor sentiasa laa..huhu
harap rayyan dah besar nanti..rayyan faham ..sebab mama nak rayyan jadi budak baik..
sayang rayyan..





sebelum tu...mmg bad mood dah..sebab dia tertido lam kete..ble dpt kek..baru gumbira


 so nampak tak...rayyan hanya makan kek..mak bapak yg over...tatau la bday sape sebenarnya..

hari sebelum tu..gi ikea..melepaskan rindu kt meatball..hehe..

beli brg sket je..sebab laki aku ckp..bli lenkali..ok..aku pegang kata2 beli lenkali..hahahahha
alas kaki kaler pink..awww..ikut tema dapur ok

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow