Friday, March 19, 2010

kenduri belah lelaki (adik ipar aku)

last citer psl kenduri..tp aku citer..cam takde feel je rasa..hahaha..lantakla..laju cam ketapi je..tak reti la nak olah2 supaya jd best..
janji aku tulis..supaya ble aku baca..aku bleh igt balik..hihi

as usual..tak byk pic pun..hihi


berdasarkan gambar, yg baju kaler krim, adalah pengantin yang tak senonoh makan nasik sambil tido..hahahahhahahah
yang 2 org lagi adalah kakak dan kakak ipar pengantin memakai baju tema sedondon yang disponsor oleh abg long, tudung bayar sendiri :p

*tak payah klik utk zoom gamba okei...aku dh disable kan..hehe

rombongan dr umah aku..gerak lam hampir kul 3..kul 3.30 gitu sampai la..ade la lam 10 kete agaknya..ntahla..aku lupa nak kira
makan laju2..kul 4.30 ptg..tros gerak blk kl..ngan baju kurung plak tuh.. ade la 2 kali benti..pastu kul 1.30 pagi sampai umah..
aku ngan rayyan..syiok je tdo lam kete..pastu over plak tuh..isnin siap amik cuti lagi..laki aku yg penat drive..kena sambung keje isnin tuh..hehe..nasibla..org tak dpt cuti lama..
tak smpt nak singgah kg laki aku..maybe next time ade masa, balik sana plak..


ade sedikit insiden berlaku..anak sepupu aku..iaitu anak kepada sepupu aku..kecik je lagi...2 tahun +
dia tergigit gelas masa minum ataupun gelas dah pecah..wallahualam , pastu serpihan kena bibir..meraung budak kecik tuh..cian naufal..huhu

3 comments:

Intan said...

Alaaa kesian nya, mesti sakit sangat tu....hu hu.

Hopes takde serpihan kaca yg masuk dlm mulut lah...mintak jauhhh!

Ammal said...

Eee.. gelas sumbing ke? Ngeriiii!!!

strawberi said...

tu la..tatau camne leh jd..tetiba je budak kecik tu meraung..then darah2..wpun tak byk..tp tetap risau...seriau lahh

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow