Tuesday, March 16, 2010

Majlis Nikah my lil sis

today baru start keje..semlm masih cuti..bermalas2an di rumah..ekceli apply cuti sampai selasa..tp ade miting today..so cukupla cuti 3 hari kan

ok..flashback sket blk kg ri tu rabu mlm..tp aku half day rabu tuh..sbb bwk rayyan pi klinik..then br packing brg..pas maghrib baru gerak..then kul 4.30 pagi sampai kg aku..
start citer dr hari khamis..khamis malam, adik aku nikah kat masjid after isya'..sume slamat dah..aku tak ikutla pi masjid..byk keje weii kat umah..pas majlis..rombongan ngan org2 masjid dtg mkn kat umah..menu nasik kerabu +ayam bakar +ikan goreng celup tepung


ok..ni letak gambar rayyan yg sgt suka dok naik atas pelamin yg blom siap..siap tempek kool fever atas dahi..i know not so good letak atas dahi..i shud put kat blakang dia kan..tp masa ni..dh nak kurang demamnya..ekceli his fever menjadi2 ble dia tdo..pas bangun..slowly suhu badan akan ok..lam 2 -3 hari je dia demam..thanks pd yg doakan kesihatan rayyan :)
oh yer..kat kg..rayyan sgt2 la manja..asikla attach ngan aku je..pantang org tegur/sentuh/dukung..mula la meraung tak igt..sampai satu tahap..terpaksa dukung seblah tgn..seblah lg buat keje..goshhhh...nakal btol yer my lil boy nih...

eh..dah abih pun citer mlm nikahnya..gambar not much...i'm bzzzzzz...ada gambar2 lam kamera pun harapkan anak2 buah n my husband tlg snapkan..

nnt sambung citer kenduri pd hari jumaatnya..tata

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow