Thursday, March 18, 2010

kenduri sepupu aku

ni cerita sabtu 13 Mac plak..rest sehari dr kenduri..tp ade kenduri lain nak kena attend..kenduri sepupu aku..mmg dah plan nak wat dekat2 tarikhnya..supaya senang sedara2 yang jauh , balik.hari2 mkn kenduri je..


ok..ade citer selingan sket..nak dijadikan cerita, air langsung takde kat umah, air tangki kering btol..rupanya ade paip pecah kat jalan besar..so..ngan tak mandinya kami sume pi mandi umah abg ngah aku kat kg seblah..pas mandi..tros pi kenduri..hehe
pegi sana..makan kenduri je..pastu tros balik..masing2 berpecah..aku pi kedai mak aku..kakak aku pi bershopping kat pengkalan kubor..
mak aku takdela kat kedai..so..aku pi kedai kakak aku..amik2 brg2 yg nak..2 plastik besar jugaklaa..sape nak bli kain pasang ngan tudung ..hehe..meh jupe aku..
pastu blikan rayyan mainan..
ade 2 laptop mainan..aku nak yg ABC tu..dia dok berkenan yg lagi satu..yg tu bunyi muzik je lebih.tp dh dia beria nak yg tuh..tak bli yg ABC tu laa...biasala mama nya yg over..sok2 kalo rayyan dah pandai ngamuk nak toys..harus dijauhi kedai jual toys nih
hehe

tu je la citer sabtu..nnt sambung citer ahad..kenduri belah laki plak



**lupa nak cite..sehari sblm pi ulu yam..aku pi kenduri jiang..tp tak bergamba..so..selamat pengantin baru jiang dan psgnnya..

6 comments:

Me_Lina said...

baik je tgk rayyan main ngn laptop tu... kalu alya... abes diketuk laptop tu kt lantai... adeh laptop barbie dier abes sumbing2 dan body dier...

strawberi said...

sbnrnya..blk je sini..laptop tros rosak..skrin dah pecah..langsung tak bunyik dah..hahahahhahaha
blom smpt wat posting..laptop dulu yg rosak..sabo je laaa..

Ammal said...

Wahhh Jiang dah naik pelamin! Selamat pengantin baru!!

strawberi said...

haa..tu la..lupa nak bitau..dah hampir jadi pengantin basi pun..muehehehe

Elyn said...

haha baru nk ckp elok je die main. baca komen atas rupenyer dah osak!! sepesen je ngan wafiq ekekek

strawberi said...

muahahaha..budak2 sume sama je..tu psl takleh bli mainan mahal2..wakakaka

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow