Wednesday, March 17, 2010

kenduri@bigwork

kat kelantan, kalo kenduri ade slang mat salleh sket yer.bigwork atau sebutan bekwoh
ok.tu lesson of the day..hehe

kenduri kawen adik aku ialah pada jumaat 12 mac 2010..majlis nikah malam seblmnya..
makan adalah catering tapi kami sume tetap bz..tema lauk pauk adalah mknn kampung, nama pun kat kg kan..ade ulam2an yang mmg byk giler tak igt..tempoyak budu..sume ade lah

ok..ini adalah dua org anak buah aku, 2 ni je la pompuan ..dipaksa jadi pengapit..siap byr upah ok..baju tu jugakla jadi uniform kami yang lain2
si kecik rayyan ni, org dok sebok benda lain, dia dok main ngan kasut pengantin..



ini pulak gambar pelamin kat lam umah..sume tema ijau laa
pastu hantaran..aku pun tatau bape dulang...tak sume aku snap..hantaran dr lelaki, kaler merah putih
pastu gambar lauk of the day..gambar pengantin..tak smpt nak snap lah..pengantin sampai pun aku tak smpt tgk...sebok berganding bahu ngan kakak n kak ipar aku dok wat lauk pengantin..hahahhaa..tp tak snap jugak..tunggu la kalo adik aku nk emel gambar dr photographer nntini kenduri last utk adik beradik aku la ..kalo ade pasni pun...cucu2 mak aku la plak dah..so tetamu dtg pun agak ramai laa..kelam kabut ble lauk hampir abih..asik tepon caterer utk tambah lauk je..huhu

malam aktiviti bersantai..pengantin bukak adiah..tu je..rayyan dk bersantai dengan sepupu2nya

7 comments:

Rin said...

cantik pelamin dgn bilik tidur tu... warna pun ok...

so ni adik bongsu la ek kawen???

sedap je akak tengok ulam terung tu....

strawberi said...

a'ah adik bongsu yg kawen..hehe
ulam terung tu yg abih dulu..kecik je..skali ngap je sbijik tuh

mommyYen said...

cantik la pelamin tu..seronok pg majlis kawin kan..?

gatsby buah tgn untuk rayyan..

strawberi said...

sonok..suka mkn lauk kenduri..hehe


klik utk rayyan yer..hehe..tq

Liza said...

very nice hantaran...i loike!!!

strawberi said...

imple je hantaran..tempah je sume..eheheh..sume org lam umah bz kekdahnya..abg2 kakak2 sume blk lmbt...balik kg..sume dh siap..hihi

strawberi said...

**simple


typo plak..hehe

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow