Thursday, July 25, 2013

Sihat Dengan Aura Hot Bio Stem Cell Plus Collagen

Hari tu..aku ade citer yang aku cuba supplemen  Aura Hot Bio Stem Cell Plus Collagen kan..dah 2 minggu cuba dan hasilnya sangat best..

kalo ikutkan khasiat yang terdapat dalam  Aura Hot Bio Stem Cell Plus Collagen ni kan..aku ulang balik..

Mencerah, Anti Penuaan Dan Mengembalikan Keanjalan Kulit Anda

•Anti Oksida Untuk Mengatasi Kesan Radikal Bebas

•Membantu Menambahkan  Hormone  Estrogen

•Meransang Tubuh Menghasilkan Lebih Glutation Lebih Dari Biasa Dan

  Secara Semulajadi.

•Menegangkan Kembali Payudara Dan Punggung

•Mengembalikan Kehangatan Rumahtangga

•Menaikkan Kadar Metabolisma Dan Pembakaran Kalori

•Menurunkan Berat Badan Dengan Mudah, Berkesan Dan Terkawal

 Mengurangkan Kolesterol

•Menambahkan Tenaga, Menyegarkan Badan

•Merawat Masalah Kemurungan

•Diformulasikan Berasaskan Farmaseutikal

•Memberi Manfaat Dari Luar Dan Dalaman Tubuh Anda

•Terbukti Mampu Mengembalikan Kesegaran Dan Keremajaan Kulit
  Dalam Tempoh Dua Hingga Empat Minggu Pengambilan Yang Berterusan.


well..kalo korang makan..nanti dpat rasa sendiri..sebab maybe setiap orang berlainan kesan jangka pendek yang korang boleh rasa...sebelum citer kesan yang aku rasa..citer dulu camne cara amik produk ni..

bulan puasa atau bulan biasa ..sama je..sebab minum sebelum tidur..satu sachet sehari..
kalo aku..aku suka bancuh dengan air panas2 suam macam milo tu..sebab rasa aura hot ni pun...rasa coklat..cuma tambah lagi..rasa strawberi...ade rasa lemak dan masam..best..coklat strawberi



aku suka buat pekat2 sket..tp takla pekat sangat..tak cair sangat..sedang elokla yg dorg suggestkan 150 ml air tuh
dah minum aura hot satu cawan..boleh la tido...

awal2 pengambilan hari tu..ade la lam 3-4 hari..aku rasa extra mengantuk..hehe..tu kesan tindak balas tubuh la kan..badan aku ni..banyak sangat toksin kot..hihi..tapi aku tetap continue minum...alhamdulillah..ade beberapa kesan ketara yang aku nampak la

-tumit kaki lebih lembut...ni mmg best..sebab tumit kaki..kalo dh berumur ni..paham2 je la..now rasa licin sket... :)
-badan lebih bertenaga walaupun berpuasa..awal2 ri tu je ngantuk...lps tu..dh ok..ye lah..bayangkan la..malam..tido kul 10.30-11.00+ malam..kul 4.30 dah bangun utk siapkan sahur..dh tak tido..sebab kul 5.30 dh siap2 nak gi keje..kul .6.15..dh kuar umah...balik kije..4.30..layan jem..kul 6 baru sampai umah..tros masak...masak...sampai berbuka...wat kije umah..bla..blaa..mau tak penat kalo camtu..tapi alhamdulillah..aku ok je..takde lagi kes tak bangun sahur :)
-selera makan berkurang..ehemmm...bukanla takde selera..tapi maksudnya..berbuka..aku makan nasi satu senduk dan lauk2..dah cukup..sama jugak ngan sahur..wahh..kalo berterusan begini..boleh kurus lagi nih..hihi..ni pun dah terasa gelang kt tangan longgar2..ehemm..ehem...cuma tak timbang je..sebab timbang tkde bateri kt umah..hehe

so..korang bolehla cuba jugak...supplement untuk kesihatan..penting untuk wanita tau :)

kalo berminat..hubungi cepat2

AISYAH -0196690054

http://www.facebook.com/AuraHot
http://aurahot.blogspot.com/

Agent dan stokis DIPERLUKAN..lagi best ..ada promosi untuk cantik dihari raya

cepat order..sempat lagi nak cantik sebelum raya nih..hehe

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow