Thursday, July 25, 2013

Membuli je kejenya

Rania kan..dia ni mmg agak ganas sket...walaupun ganas ..tapi ble merajuk..mmg klaka...contoh kan..dia nk biskut..*dia mmg suka mkn..tp badan kecik..
pastu dia mintak ngan papa dia..cer lambat sket bagi..konpem masa bagi..dia paling muka ke tmpt lain..pastu tarik muncung panjang2...hulur lagi..dia ulang lagi benda sama...tp mmg klaka laa..pandai merajuk dh konon..tu blom kalo lambat buat susu..kalo bagi botol susu..selamba dia tepis sampai botol susu jatuh tergolek..tapi cuba cakap..tanak ye..ok..tak payah..tros dia wat muka tak malu..rampas biskut atau susu dari kita..tros tersengih2 makan selamba..

kalo merajuk agak kronik..dia akan melalak..sambil berguling2..tk kira tempat


sebenarnya aku ni..hari2 kena buli ngan rania tau..kena buat ape dia suruh..geram btol...pantang tgk aku duduk...kang nt dia paksa aku baring..sebab dia nk panjat atas aku..blom lagi  ble dia geram..aku jadi mangsa kena cubit..utk lepaskan geram dia
ngan vitagen tu..dia geram

dlu mmg aku sorg je jadi mangsa dia..now..sume org dh kena...anak2 pngasuh..slamba je dia cubit..gigit..
papa nya pun dh kena..rayyan pun sama...nasibla tangan si rania ni kecik..kalo dia cubit..takla sakit mana..

ni semlm..rayyan dahla baru bangun tido...tros jadi mangsa geram rania...



rania ni kan...24 jam ..asik buat geram je... -___-



No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow