Friday, July 12, 2013

shawl dari Shawlfactory

ni nak buat pengumuman ye kengkawan
ni lah dia biz terbaru aku..hehe

so far so good..alhamdulillah..bru promosi kecil-kecilan..kt instag, fb, whatsapp je dlu..hehe...
start sket2..memula..amik gambar sendiri..wakaka..walaupun malu..tapi kalo malu..cemana nk amik gambr shawl kan..hihi...hadap jugaklaa..tapi xnk pandang kamera..ai is malewww..
pastu slow2 cari model...bab carik model..tak susah..aku iklan je..berduyun tiba..eceh...ye btol weh...awal2 ri tu...aku reply la emel dorg...ade la dkt 20...lps aku dh confirm kan utk photoshoot ngan sorg model...masih ade lg emel...semlm..aku dh tulis kt iklan tu...dh tutup..pun masih dpt emel lg -__-

penat nk reply emel..ngan tgk gambar okeh..tp tima kasih pada adik2..yg rajin hantar gambar..nt aku reply emel tuh sume ...ade 25+ kot...ceh...25 je pun..xde la banyak...hahah
mmg ramai yg cun2 wei...haha

ok..berbalik pada citer bisnes shawl ni..awal2 berbisnes..mesti ade halangan dan dugaan kan..kena hadap laa...memula gi bli kain..antar kt tailor...abih rosak 2 set shawl aku..teruk sgt jahit...jahit ngan gigi ke ape...sabo je lah...
pastu dh jupe tailor yg ok..then carik jugak backup..wpun ade yg caj mahal -__-
kena pandai2 la kan..tapi ni pun masih tak dpt nak manage masa..tak sempat nak gi bli kain..stok yang laju...sebab supply kt kedai online mmbr aku..utk stok sndiri..ade jugak pembeli..alhamdulillah...tp nak susun ..kira stok..masih kelam kabut..hihi

kepada kawan-kawan..meh like fb ni

kalo bli lebih dr 3 helai..i bg special gift tau...hehe..

first time buat photoshoot pun..klaka jugak..kelam kabut pun ade...last2 ..tak sume shawl aku wat photoshoot..ble tgk balik..eh..pesal tak sume ade..haha..pdhal ..masa hari kejadian..dh penat sgt...main skip2 je...

bab makeup pun..aku tak bape reti..kihkih...seb baik la budak ni dh comel..jd abaikan la make up yg tak bape nmpk tu..kihkih..aku risau takut tebal sgt..last2...baik tkyah makeup..takat buh sket2 je kan,..hihi

seb baik la adik ni..ok je...hehe..
tima kasih jugak pd kawan aku..yg sudi jd photog..laki n anak2 pun pun sama..anak2 sgt behave..sebab rania mmg jenis takut ngan org tak dikenali..haha..rayyan plak..bg je tgk youtube..bahagia la dia

gambar2 ni..tk sume lagi aku upload lam fb ye...haha..sebab bz la pulak..gamba kang nk kena edit letak watermark bagai..kalo gambar aku sndiri..tak risau la..ni gamba org..kang ade yg salah guna plak...

like page dlu eh..nanti aku apdet...

eh..sape nak bli borong..di alu2kan tau...sebab sume boleh custom..takmo 2m ..nak 1.8 je pun boleh...nak 2.5 pun boleh..anythinggg for u babe..hehe
kain pun..insya allah..mmg berkualiti..begitu jugak jahitan
so far..buat kain chiffon je..satin..insya allah..coming soon...eceh..sume coming soon..tu maksudnya..dlm perancangan la kan...

jom shopping..jommmm


basic shawl

loop

plain+ printed

printed

double layer

color blocked 
behind the scene gitu..hehe

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow