Tuesday, August 10, 2010

selamat menyambut puasa

selamat berpuasa pada semua..hari ni murah rezeki...pagi td dpt kurma sekotak sorg..daripada admin..dorg agih2kan tadi..
tgahri plak..pi makan2 kat tupai-tupai...first time sbnrnya makan kat tupai-tupai..yang tau..kalo malam..steamboat kan...siang..rupanya nasi campur biasa la..nak ala carte pun boleh..
so sempena menyambut puasa sepatutnya biasa-biasakan makan sket..tapi dah salah gaya nih sambut puasa..jangan tiru ok..hehe

makan nasi campur amik udang, ikan bakar, daging..macam2 la..pastu dorg order butter prawn..mmg sedap..wpun sbnrnya kurang butter..tp bestla..
pastu order air kelapa ..tapi tak sampai2..ntah camne dorg salah paham ke ape..air dragon fruit+longan yang lebih..so minum tu..skali tgh minum..sampai plak kelapa..jadi la dua air yang aku minum..ehehe..tamak plak rasanya
dah abih..org meja seblah amik dessert eskrem..kami pun order jugak..hehe
alhamdulillah..kenyang..
esok dah puasa yer..selamat sahur dan selamat poser

bulan poser aku masuk awal..7.30 pagi..
 



9 comments:

Me_Lina said...

dragon fruit longan tu... air SKALI tu... hehehhehe... sodaap...

Martuis.Martapau said...

Aku pernah gi Tupai2 sekali je, memang best makanan kat situ. Bulan puasa jadi tpt peberet bebudak opis aku. Hari ni ingat nak pi Tupai2 gak member2 ajak makan sebelum puasa tapi cancel.

Kalo tak selisih la ngan ko Minah. Wa ka ka ka...

strawberi said...

lina...tu air wajib geng korang eh..tp ade rasa2 limau sket kan..cam dorg campur limau ke ape eh...best..best...tu air plg mahal kat situ..rm5.80 kan..hihi..

marts..1st week poser...ade promotion..rm35 je rasanya..

aku pi sbb terpengaruh ngan citer duyung aridinata ..hahahah

Liza said...

butter prawn, salah satu hidangan dlm my list, selamat berpuasa to you

strawberi said...

sedap kan butter prawn..yg penting telur yg digoreng tu..kena nmpk best..br berselera..hehe

selamat berpuasa jugak utk kak liza sekeluarga

LiNa said...

minahh.....

aku kat tupai2 gaks...aku nampak ko semalam. meja aku bebetul belakang ko....tapi aku nak panggey tapi ko tak pandang pon aku....huhuhuhu

selamat berposa minah....

strawberi said...

ala lina..ye ke...aisey..aku br tingat..blakang aku..mmg geng2 opis ko semlm..weh...makan besar nmpk..bape meja daa korang je..

err..aku mkn mmg khusyuk..kalo bab makan..tak pandang kiri kanan dah
hahahaha..

LiNa said...

bos besaq belanja daa...4 meja sumernye...

ko mmg khusyuk....bila makanan mai jek ko angkat muka...

strawberi said...

hahahahha... :p

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow