Tuesday, August 03, 2010

capek

tiada hati sungguh nak ber blog skang ni..
mungkin sbb kebizian..tp itu alasan lapuk kan.
last week..4 hari aku berkursus.,.jumaat br masuk keje..bz ngan promosi kat opis..
isnin last day promosi..aku sebok jd tourist guide
hal di rumah pun.satu hal..
hal rayyan yang makin lasak skang ni pun..lagi la buat kepenatan tu bertambah2..rasa nak cuti..cuti dan cuti..
bayangkan lah..si rayyan tu.malam susah nak tdo..slagi dia tak tdo..mmg aku takleh tdo..pastu boleh dkatakan setiap 2 jam dia akan bangun mintak susu..paling2 kurang 2 kali..biasa 3..kalo kerap...boleh jadi 4 kali buat susu setiap malam..skali buat 6 auns..
tapi badan menten kecik..bukannya dia tak makan..malam2..mmg dia akan mkn macaroni sup atau mee sup..takpun nasik..

ermm..jadinya setiap pagi..mmg aku nak bukak mata mmg tak laratla...dh byk kali aku lmbt masuk keje..huhu..

ni pun rasa cam nak tdo je..bantal..oh bantal..where are u.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow