Monday, August 23, 2010

berbuka@ PICC

sabtu lepas adalah pertama kali berbuka puasa diluar utk ramadhan kali ini..
hari yang sama juga..opis aku buat berbuka..tapi baikla aku berbuka ngan adik beradik aku..lokasi pun tak jauh dr umah..hehe..
PICC
kebetulan siangnya..mmg aku angkut rayyan pi umah abg aku..sbb dirumah..kerja2 pembaikpulihan rumah sedang berjalan..daripada penat kejar rayyan..baik aku bawak dia lari..huhu..
siangnya melepak umah abg aku di nilai..tros berbuka di PICC..
last year..sama jugak buffet kat sana rm50..tapi this year caterer lain plak..EDEN Catering..menu lebih kurang je..yang pasti ade kambing golek..hehe
cam biasa la kan..makan buffet..makan byk2..hehe..tak snap gambar byk sgt..makan je byk..gambar yilek.
kebetulan sepupu aku mmg keje kat situ.dptla diskaun..sangat berbaloi2..25%..ngehehe..kami pi ber lapan..ok la kan..tapi lagi berbaloi2..kami sume dpt diskaun 100%..abg aku yg byr..tenkiu abg long..sama cam thn lps jugak :p

layan gambar 4 keping
org belum berbuka..dia dh bantai makan dulu
hanya sedikit gambar mknn :p
semangat budak 2 org ni berjoget2

4 comments:

Martuis.Martapau said...

Rayyan tak posa!

Pewot pun dah moncit2 manja aku tengok. Ikut ayahnya ni. Wa ka ka

Liza said...

liza pegi picc last saturday pegi metro jaya sale, ingat nak buka puasa kat situ gak tapi husband tak stuju ler pulak

halym said...

pakai point n shoot camera eh?
baru ler nampak kecomelan si Rayyan dengan topi Ben10..hehe

strawberi said...

marts..hehe..biasala..anak bapak

kak liza..arr..ade metrojaya warehouse sales kan..tak smpt nk pi jenguk...dok kat tmpt mkn..sampai 9.30..rupanya metrojaya tutup kul 9..

lym..cesss..ko pancing aku ke nih...hehe

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow