Wednesday, August 18, 2010

glemer mak aku





lam NST semlm..hehe..yg belah kiri..siap mak aku call suh beli paper NST..cuma malangnya..aku terpaksa cuti jaga rayyan semlm...so pagi nih..baru bukak fb..nmpk kakak aku dh snap gamba n upload..so curi ..letak sini..hehe

ok..tadi smpt tanya mak aku psl dirham dinar kat kelantan

mak aku ckp..
1 dirham =rm13
1 dinar=rm575

harga akan berubah mengikut harga pasaran emas...

**raya tahun nih..mana tau mak aku nk bg duit raya dirham kat anak2..ngehehehe

5 comments:

Unknown said...

penen oh nk pakai darham2...

halym said...

wah...vasss gitew nenek si Rayyan ..hehe

strawberi said...

jm..aku pening jugak..tp tingin nak pegang dinar..bestt..emas tuh

lym..skali skala glemer..kasik aku soft copy weh..ko leh dptkan tak

halym said...

gambo tu dlm ruangan mana minah?
sapa reporter yg tulis?
ko email la kat dia.

strawberi said...

kena double check..nnt aku cuba..kalo tkleh..aku suh ko..ngehehe

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow