Tuesday, December 08, 2009

tempat kegemaran

saya sangat suka dok kat sini..main2 bawah console table nih..main wayar2 kat sini..main mainan saya kat sini..hanger yang berterabur tu..saya la suka main..pantang tgk hanger..mesti saya akan sepah2kan

kadang2 kepala saya terhantuk kat meja nih..dulu tak..cuma skang ni asik terhantuk..mungkin sebab saya dah tinggi sedikit..tapi setakat terhantuk sket tu..tak nanges pun :p
kadang2 tangan saya ..saya cuba capai barang2 atas meja nih..kdg2 dapat enset mama atau papa..kadang2 dapat kunci kete mama atau papa..dan mcm2 lagi..

saya pun tatau la..nape saya suka dok sini..mungkin ada privacy kot..hihi








8 comments:

ArPeGGiOS said...

minah...aku dah letak video anak-anak aku yang over gitu.

elehhhh tu rayyan yang sepahkan ker atau mama dia yang pemalas nak kemas umah. muahahahha...

strawberi said...

hahaha..kakak mmg over tau..gelak je aku

tu rayyan's territory..aku takleh kemas...manjang dia sepahkan kawasan dia..muehehe

Martuis.Martapau said...

huk ala, comeinya dia nyorok bawah meja. Ha ha ha...

strawberi said...

kalo dia ralit dok situ..senang sket..dia tak kacau aku wat keje..

Cassendra said...

gambar bawah tu jelas menunjukan satu hari nanti dia akan jadi electrician..

Misz HoNey said...

hoh minah..

kene letrik kang rayyan tuh...

huhuh

Misz HoNey said...

hoh minah..

kene letrik kang rayyan tuh...

huhuh

strawberi said...

cassendra..errr..kalo jd jurutera elektrik lg best kan..tu citer2 mama nya yg tak kesampaian tuh..hihi


manda..smpt snap dulu...muehehe..pastu tros slamatkan rayyan..

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow