Monday, December 28, 2009

jom main tenis

dulu kan..saya pernah berangan jadi roger federer..masa tu saya nak angkat raket tenis pun tak larat..skang saya nak ajar cara bermain tenis yang betul
jom ikut saya


mula2...kita amik bola tenis dulu

pastu posing ala2 comel sket

then..kita tgk cara papa serve bola

pastu kita merangkak-rangkak satu court tenis..ukur bape panjang dan lebarnya

panjat2 kerusi yang ada..dengan gigihnya..kalo berpasangan dengan abg syahmi lagi bagus..


sebelum bermain, kena check net ni dulu..kot koyak atau tak ok...bleh mintak tukar

uik...tetiba dah kena balik umah..ala..baru nak main tenis..lenkali la sambung yer..tunggu papa bli raket baru utk saya...


**pstt..lawa tak topi baru saya..ada bau kedai lagi tau..papa blikan hari sabtu lps :p
jgn tanya kenapa kat topi ade tulis LIVERPOOL..saya tatau menahu..ini sume papa punye keje : p :p


7 comments:

Martuis.Martapau said...

wah crocs oren si Rayyan. Ha ha ha...

strawberi said...

hehe..comel tak kaler oren ngan rayyan..

eimma"s said...

wahhh...baru la nampak besar skit muka rayyan :D

strawberi said...

hihi..dh sethn lebih..harusla dah matured sket..wakakaka

Love Says it All~ said...

MAKEUP CLASS SCHEDULE:

PERSONAL MAKEUP CLASS @ SHAH ALAL 9/1/10 RM150
PERSONAL MAKEUP CLASS @ T'GGANU 15/1/10 RM250
PERSONAL MAKEUP CLASS @ KELANTAN 16/1/10 RM250

BRIDAL MAKEUP CLASS @ SHAH ALAM 23&24 JAN 2010 RM500

REGISTER NOW!! LIMITED SEATS FOR ALL CLASSES!

WWW.EYRARIZAL.COM
WWW.LOVESAYSITALL.BLOGSPOT.COM
FB: EYRA RIZAL/ EYRA RIZAL TOUCH
EYRARIZAL@GMAIL.COM

Martuis.Martapau said...

Minah, ni kat Kinrara ke? Tpt aku buka puasa tu?

strawberi said...

yup..yup..kinrara golf club la tuh..situ je pun tmpt main tenis yg ade..ehehe
dekat sgt ngan umah aku

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow