Monday, December 07, 2009

Jom Heboh

jumaat malam, kami sume ke nilai..umah abg long..sbb maksu dan ayah su balik haji..so nak jemput dorg ..skali dah sampai nilai..baru tau..flight mereka delay..nak buat camne..lepak je la umah abg aku..kebetulan ada anak buah 3 orang yang dtg bercuti sekolah di umah abg long..pastu makan2 sume makanan yang sepatutnya dihidang untuk mereka ..ahaks
sabtu masih lagi lepak2 sana..cuma abg ipar aku yg keje..so dia pegi keje.dr umah abg aku..laki aku pun blk..sbb nak antar kete dia masuk bengkel..
aku berlepak-lepak di sana sampai petang..eh sampai malam..

malam..sume skali gerak..termasuk abg long..antar aku n kakak ke umah aku..abg ipar aku n laki aku pi main futsal..so kami pi makan2..balik umah kul 12 malam..

mlm tu..kakak aku tdo kat umah

ahad..after bekfes..(bekfes hampir kul 1 tghari. :p)
lepak2 tgk tv jap..siap2..igt nak pi klinik..inject rayyan (utk 12 bulan)..kakak aku pun nak gerak balik
skali baru pasan mykid rayyan dan ic aku..takde..satu beg tertinggal umah abg aku..sbnrnya lebih tepat..tertinggal lam kete abg aku..mlm td lupa nak amik dr kete abg aku..ohwww..

so..kena pi nilai lagi skali..sblm pegi nilai..terjadinya perbincangan plan tak sengaja untuk ke jom heboh..

memandangkan tempat tinggal berdekatan dengan lokasi jom heboh, jadi kami decide pegi satu kete sahaja..
akhirnya..merasa la aku pegi jom heboh di bukit jalil untuk PERTAMA KALI..yer..walaupun banyak kali dah diadakan..barula dapat pegi..hihi

jalan adalah jem..parking agak penuh..tp lucky dapat parking yang tidak berapa jauh..*perasaan adalah sangat gembira..hahaha..walaupun purse tertinggal di rumah abg long..tapi tidak menjadi masalah :p*



rayyan yang suka sangat ngan belon nih..pegang takmo lepas


pusing2..maybe 2 jam berada disitu..ngan berpeluh, ngan bersesak, ngan penat sebab terpaksa bawak barang2 yang disempat diborong adalah agak berat (1 beg ribena, 1 beg maggi, 1 beg nestle bliss..ade 3 botol yogurt drink**berat tapi rela**)..itu sahaja .
sbb laki aku dukung rayyan..mungkin kalo purse ada lam poket..lebih byk barangan yang akan dibawa :p

lam kul 5.30 gitu..hujan start turun..dengan kadar yang cepat..tros lebat..payung tetiba tiada lam kete *kes lupa masukkan balik slps guna*

kesian rayyan..seb baik ade kain lampin..hihi

pastu tros gerak pi nilai..otw sempat singgah beli durian , terbayang-bayang pulut durian di mata dan minda semua orang..
sampai nilai..malamnya..kami berpesta pulut durian..kenyang..burppp..

**seb baik tertinggal purse..dapat makan pulut durian beramai2..hehe



No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow