Thursday, December 03, 2009

free tshirt

bukan aku nak wat give away free tshirt yer.. :p

berbaloi-baloi beli kellog's..hehe

tadi pi ampang park..bli brg sket...skali ngan teman member pi klinik..so dah abih bli barang, nak tunggu mmbr aku setel jupe doktor. Aku pusing2 ..jalan2..satu ampang park..
nampak amoi2 comel nih..


dorang dok pomot suh bli pek promosi..kalo amik satu kotak..rm6.99..normal price rm7.90..kalo amik 2 kotak..dapat rm12..kalo amik satu kotak kellog's + satu kotak yg jenis bar tuh..rm16

biasala aku nih..cepat terpengaruh ngan promosi2 sebegini..hihi
terus amik 2 kotak yang rm16..elok je bayar..amoi comel tu cakap..nnt leh masuk game..gerenti dapat hadiah..waaa..lagila aku suka.
senang je..ade 6 ke 7 bakul kat bawah tuh..baling je bola dr atas..bola masuk bakul mana..nnt dorg tgk dpt adiah ape...aku baling..masuk bakul yg tengah..dapatla tshirt 'yahoo'..ala yahoo.com tu laa..lam tu..ade lambang yahoo tuh..orang sebelum aku tuh..baling2 bola..dapat buku memo 'yahoo'..



so..kiranya..yahoo la untuk hari nih..ihihi

**gambar adalah silau..sbb hari sangat panas


6 comments:

Niniekartini said...

mmg best dapat barang free nih..heheheh

strawberi said...

hihi..tersangatla tepat..

FeeQ said...

Ya..it's organized by my company XD
http://meaningfool.blogspot.com/2009/11/eat-kelloggs-special-k-in-2-weeks.html

strawberi said...

thanks to ur company..organize all this..so i dpt free tshirt.. :p

i amik blurberry special k bar

Martuis.Martapau said...

Blurberry Minah?

Aku ingat hang nak bagi free tee, cepat je aku klik dalam feed tadi.

Hampehs.

strawberi said...

blueberry lah..aku typo...
ala..kalo aku kasik free pun..ko takleh pakai..nnt jd cam hulk..psl tshirt tu size s..

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow