Thursday, December 17, 2009

Karnival cuti sekolah@bukit jalil

dah nak abih minggu..br sempat nak citer hari ahad punya kejadian..hihi

okey..citer ngan pantas..sbb nak siapkan entry contest..plus..bz kat opis ngan event..bukan bz ape pun..bz membeli belah..wakakaka.

AHAD..anak buah aku sorg ade kat umah..afifah..so ajak dia pi jln2 kat karnival cuti sekolah yang tv3 tu..wat kat bukit jalil..ahad last day..so pi sana..cam biasa la..sbg makciknya..aku bg arahan suh bergambar di sini


pastu jupe booth dutch lady...masuk lam benda ni jap je..sbb ramai sgt budak.

pastu pusing2..tgk2 booth yg ade..lebih kurang cam jom heboh..tp tak banyak sgtla..ni lebih pada benda2 berkaitan budak2 je..
paling best pi booth MAMEE..mula2 dpt mkn mamee free..pastu dorg baling2 mcm2 jenis MAMEE...ri tu ms jom heboh..ramai sgt orang..so tak dpt byk..kali ni..org tak ramai...hehe..so banyakla dpt..

sblm tuh..pi booth UPIN IPIN..ada la sume karakter katun tu kat situ..maskot la kan..bli baju utk rayyan ngan afifah..mentang2 ori kan..rm30 sepsg baju rayyan..mahal jugak kan..huhu..

last sblm balik..pi main kat sinini baju budak2 tu..pastu lam plastik..brg2 free MAMEE

tapi takleh lama..sbb nak pi balakong.umah anak buah laki aku..pi mkn laksa kat sana..sbb kak ipar ada sana..pas mkn..ajak dorg beramai2 dtg mkn mlm kat umah lak..so mlm tu..meriah la umah..kul 9 camtu sume blk
gitula citer ahad

3 comments:

Martuis.Martapau said...

Banyak aktiviti hang sekarang ni ye Minah.

intankuterpilih said...

anak buah ko nie sebijik muka salmi...

strawberi said...

marts..sbb aku rajin apdet..aktiviti tiap2 minggu slalunya penuh..tp aku malas..hahaha..pasni kalo ade tenet kat umah..konpem lagi bz..haha


intan..ni anak kakak aku lg sorg..hehe

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow