Tuesday, June 26, 2012

Vitamin untuk tambah susu badan

sape yg fully breastfeed anak..mesti ade amik vitamin kan..ke takde?sblm ni..aku pun takde sebok2 nak amik vitamin bagai..tapi ble susu dah kurang..mula la menggelabah..start la google petua..aku pun mula la makan kurma..minum susu..minum horlicks..and now..aku cuba plak makan vitamin..google lagi..tgk kebaikan vitamin shaklee nih...okla rasanya..so tros up status kt fb n twitter..poyo2 tnya sume org..sape jual vitamin ni..hehe
setelah dapat respons...dptlah nama dealer..kak lina . aku amik trial set..iaitu utk sebulan penggunaan..kalo bli sebotol..utk 3 bulan penggunaan..lagipun..saje nk cuba..serasi ke tak kan..rm80 free pos..oklah..

sebenarnya vitamin ni..bukanlah menambahkan susu badan semata2..all in one..cer baca kt gambar tuh..haa..ade mcm2 khasiat..kurangkan stress..vitamin2 utk badan pun yer..so ble badan sihat..susu pun dapatla kuar banyak..insya allah..

aku plak..ble dh dapat vitamin nih..asik simpan je..tak telan2..haha..ye la..5 bijik sume kena telan..dahla besau2..after 2 minggu..baru la mula telan..haha

sebenarnya bekalan susu tak cukup ri tu bukan ape..salah sendiri..sebab tak pump secara konsisten..so ble dh sedar,..n cuba pump secara konsisten..alhamdulillah..ok balik..tapi makan jugak vitamin utk support..cum on off je makannya..haha..
so..ade suggestion vitamin ape lg tak..hehe

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow