Saturday, June 30, 2012

Layang-layang @ bagan lalang

hari tu..aku gi bagan lalang..sebab ade makan2 ngan mmbr2 opis kt bagan lalang...aku selaku urusetia..eceh..urusetia la sangat..ye la..aku la yg uruskan bab2 homestay kt sana..jadi..aku la kena sampai dlu..skali..dh sampai bagan...boleh plak..org homestay ckp..igt aku kensel..eh...aku cepuk juak..dh bape kali aku msg ckp jadi..duit pun dh byr deposit..boleh plak..dia gi jalan2 tmpt lain...
maka terpaksa la aku menunggu...hisshhh..memang boleh mengundang kemarahan btol..janji lain..lain jadinya...
so..kita gi amik angin kt pantai dlu..sementara org tu balik..nk bg kunci..
seb baik laki aku bawak layang2 yg ade kt umah tu...so..bagi rayyan main layang2 dlu...eh..ke papa yang main.?hahaha..

rayyan tak suka sgt sebenarnya nak jalan2 kt pantai..sebab ade banyak pokok2 menjalar tu..tambah plak ade pasir..hahah..memang takla dia nak main2 pasir kering2 camtu..lainla kalo kt tepi pantai yg ade air..makin geli ade la mamat nih..hihi

dapat main tak sampai setgh jam..okla kan..pastu tros gi homestay..siap2kan ape2 yg patut utk BBQ ..

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow