Friday, June 29, 2012

Alhamdulillah..stok susu


ni kalo pump kt opis skang..3 kali pump..3 botol..tak termasuk pump pagi..biasa dpt 2-4 oz..tu tros bagi utk yg fresh ..so yg pump kat opis..utk letak lam peti ais..bekukan..tapi ni..balik..aku akan jadikan 4 botol atau 5 botol..letak 3-4 oz je satu botol..sebab rania minum sket je ..
blk umah kang..kalo sempat..pump lagi sket..tapi jarang la..lagi plak..kalo stok dh ade lam peti ais..aku mmg tak simpan stok banyak pun...so..mmg pandai2 la adjust..agak2 stok nak abih..hujung minggu pun aku pump..

bukan tanak simpan stok..tapi byk sebab2 lain..botol storage ni..aku ade 12 bijik je pun..haha..
ni saje letak gamabr yg banyak susu..hahaha...ade jugak hari2 yg kurang memberangsangkan..ade jugak dapat kurang dr ni..tapi aku ok je..takde stress2..relak je..slagi ade stok..aku tak risau..
haa..kalo tkde stok..baru aku kelam kabut..hiksss
kalo stress sgt..nanti susu pun tkde...vitamin jugak..salah satu solution..tapi tidak terlalu bergantung pada vitamin jugak :)..yang penting..pump..jgn malas2...hehe

alhamdulillah utk rezeki rania setakat ni..esok2..wallahualam..harap berpanjangan lah

ok..tu je..saje nak share psl kisah dan pengalaman .. n_n

**nota..kena bli storage bottle lagi nih..

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow