Wednesday, June 06, 2012

My First Hair Cut

kt kedai...
baca tajuk dan content..bersambung gitu..haha
dah nak masuk umur 4 tahun si rayyan ni..tapi kan..kitorg tak pernah potong rambung dia kt kedai..haha..kesian rayyan kan..slalunya aku atau laki aku potong sendiri je rambut rayyan..dah expert dah..
tapi sebab saje nak bagi pengalaman potong rambut kat kedai..tambah plak rambut dh panjang..mak bapak plak bz nau skang..tgkla rambut dia..serabai je kan
aku dlu masa kecik2..tak prnh pi potong kt kedai pun..mak aku yg slalu potong rambut kitorg adik beradik..dh besar ni je..ade skali skala je pegi kedai..suh adik beradik je potong..senang..hehe
 so..pas mkn..janji ngan dia..gi potong rambut..aku sbnrnya nmpk satu kedai yg ade kete mainan kecik..utk budak2 dok lam tu masa potong rambut..tapi tutup la plak..tak de rezeki rayyan..lenkali eh..so..suh barber ni potong pendek biasa je


 dah nak siap
 dah siap..yeaaaa...rayyan gembira je la dpt potong rambut kt kedai...lps setel potong rambut..gi tgk umah baru..yeaaa

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow