Thursday, July 26, 2007

hari ini..

hari ni..

aku bangun tido jam 10.30..tu pun sbb member aku kejut..kalo ikutkan mau aku sambung tido lagi,..huhu..pg td kul 5 lebih br sampai umah..ngan tak mandi nya..aku cuci muka..tros..ZzZzZ..
pastu bermalas-malasan lagi atas katil..pastu bangun mandi gak..sbb dh janji ngan mmbr..kul 12 lebih aku sampai umah mmbr aku..pastu kitorg gi the mall..hehe..gi makan dulu..best gak mkn kat food court situ..sampai skang aku rasa kenyang lagi..pastu jalan2..sempat shopping sket2..hehe..kat kul 3 baru kuar dr the mall..kuikui..sakan aku ngulor ri ni..
pastu balik opis..pura2 takde pe yang berlaku..hihi..pass semayang zohor..aku bantai tido lagi ngan mmbr aku kat surau..bangun2 dh kul 5..so...aku online jap..satgi nak balik

oh ye..kepada sape2 yang tepon/sms aku..mintak maaf..dah 2 hari aku takde enset..enset tertinggal lam kete mmbr aku..huhu..carelessnya aku..dahla bz plak..takde masa nk pi amik..nnt dh amik enset..baru aku reply all da msg yer..sekian citer utk hr ni..

4 comments:

Kanda said...

Loor...ingat dah pegi Mekah.

marts said...

Mencikk aku baca Kanda tu. Sah2 dah tahu empunya diri.

*Minah, gossip tu bukan gossip lagi kan? Larikkkkkkk!

cik minah said...

mangkuk ko marts..

man from u.n.c.l.e said...

Marts dah jadi mangkuk ?
...hari tu cawan je...

seksok boleh naiktaraf jadi pinggan ke ?

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow