Wednesday, July 11, 2007

Die hard 4.0


semlm..ku sempat gi tgk die hard 4.0..hehe...mmg best..action dari awal sampai abih..cayalah bruce wilis..mmg hebat laa
ooh.ye..semlm kan selasa..nape aku leh gi tgk wayang di midvaley pada jam 3.20 ptg..ekekee..
kan semlm aku ade interview..tempatnya..di area KL sahaja..seawal 6.30 pagi..aku dah kuar umah..makanya kul 7.30 pagi..aku dah terpacak kat SPA, jalan cenderasari tuh..ramai gak yg dh dtg..so..daftar dan amik nombor sume..aku candidate yang ke-3 utk bilik E...aku masuk interview lebih kurg jam 9 lebih..9.30 aku dh setel...psl interview tu..malas la nk citer..sume ..harap2 berjalan lancar..tgk pada rezeki la kan..
so..sbb..awal sgt lagi..aku gi seksyen 16, damansara dulu..dah 2 minggu tak gi sana...lps abih treatment kat situ..aku gi makan kat LHDN jalan duta..pastu aku melencong ke midvalley..dengan harapan nak tgk fantastic 4 dan transformer yang sampai skang aku tak berkesempatan untuk tgk lagi..huhu...skali gi GSC, timing salah plak..aiseyy...seb baik ade die hard 4.0 ni...best..best..korg gi la tgk..tak rugi..hehe..pasni nk tgk harry porter plak

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow