Monday, July 16, 2007

tenkiu very much.. jen ;-)

dedikasi ini..aku tujukan khas buat jen..hehe..susah2 je tau masak2 utk kami yg dtg mmg bawak perut kosong je..huhu...
2-3 hari sblm lagi aku rasa jen dh bersiap sedia...ngan masak kek nya..carik lauk kat pasar..tanya menu la...aduh..aku dh rasa bersalah..
akhirnya..hari ahad 15 julai ..tiba jua...mula2 aku igtkan persidangan kaum wanita sahaja...rupanya...marts sms masa aku on the way..dia dtg jugekkk..hehe..
marts dh sampai dulu..cuma jen tak bg dia masuk...ekeke..cian ko..terpaksa la tunggu aku n kak cem sampai dulu yer...elok je aku jejak kaki ke umah jen..marts sampai ngan kawan dia...

so..sembang kat luar dulu..ala2 sesi ice breaking gitu..
aku mmg malu2 tahap gaban tau..kehkeh...cam tipu la plak ayat aku tuh..
pastu sesi menggeledah umah jen..(err.marts ngan kak cem la tuh..mcm2 diorg belek)..aku tak wat camtu kan jen..aku baik kan..aku sopan kan...ekeke
pastu sesi makan2 sambil bergosip..cuma ade sedikit gangguan teknikal sbb tepon dan sms dari balai bomba shah alam...line rosak agaknya..ekeke
mmg kenyang dan sedap jen masak...sila la menjamu mata dengan gamba di bawa
h ini..tak sempat snap sume..sbb ..ntah..aku tak sabar nk mkn agaknya..ekeke.
pastu gi wat kecoh kat kedai jen plak..sakan kak cem borong..hihi...dh ptg..baru la igt nk balik.
tenkiu yer jen..lenkali..jgn la serik jemput kitorg lagi yer...ekeke..also thanks to kak cem 4 da gift..hehe

sume mknn tu jen yg msk..(kataku ala2 pomot)..kecuali kek srwk tu je yg kak cem bwk..katanya dibeli dr katar...

5 comments:

halym said...

mencikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

cemutchan said...

wakakakakakakakakaa...halym very de dengkisssss.....rugi tawwwwwwww...(kataku dengan nada bangga...jelesss sehh halymm....)

man from u.n.c.l.e said...

uisssedapnya kek tuhhhh...

man from u.n.c.l.e said...

uisssedapnya kek tuhhhh...

halym said...

angkel curik 2 ekor ayam

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow