Thursday, July 05, 2007

corat-coret

bising btol dok memekak kat shoutbox aku..huhu...sabo..sabo..aku tau la citer dh basi...cuma aku cam biasa.dilanda bz bermusim..skali skala je aku leh goyang kaki..huhu..
so..sbb dh jangkit ngan marts..aku hanya akan meng apdet entry pantas tanpa gamba..hehe

1. aku dh pindah umah..nama je cam dekat..tp hakikatnya..nk kuar dr kawasan umah aku..agak jauh la jugak..so mungkin hikmahnya..aku dh tak brani kuar mlm..hehe..walaupun meronta2 aku nk gi main boling ngan korg semalam..aku jeles tau gaban..korg suka suki je main boling malam2...
lagi pun semlm aku mc..tak sihat..

2.aku nak mintak maaf pada seseorang..sori banget..sbb cancel last minute..maklumla ..last minute tetiba kena outstation ganti opismate ..mak dia masuk ICU.

3.mak kepada opismate aku, meninggal dunia last week sbb kencing manis, al-fatihah untuk ibu kepada Muhd Faizullah b. Ramdani

4. Hepi Belated Besday kepada marts..aku tau aku org paling lambat sms n wish..ekeke..marts oii..aku tak puas ati ngan sms hang tu..lama tau aku tunggu jawapan dr hang..last2 camtu je..nnt aku nk tgk bukti..jaga ko!

5.minggu depan aku ade temuduga..fuhhh...takutnya..doakan aku berjaya yer..aku rasa cam ni first time nk temuduga..dulu..masa aku interview tempat keje aku skang nih..dhla kejap..pastu takyah cakap pun takpe..sbb KP aku yang sakan dok bercakap.aku hanya perlu angguk2 je..ekeke..10 minit dia bercakap..2 minit aku cakap..dah...bleh kuar...camtu je..so aku takde pengalaman interview secara formal...
..dan aku harap sgt aku dapat...aku dh boring la keje aku skang nih..walaupun kdg2 aku rasa keje aku skang ni best..tp ade jugak sampai satu tahap..aku rasa..dah hilang minat...huhu..aku ala2 dah brangan plak dapat keje tu nnt..wkaka...blom ape2 dh brangan..takpela..kalo tak dapat pun..takpe..anggap je takde rezeki..cumanya..kalo dapat..alhamdulillah..wish me good luck yer kawan2...

6. sok aku blk kg lagi...haaa..jgn ade saper2 wat pitenah cakap aku nk kawen ke ape..aku punya kampung..sukati aku la kalo balik slalu pun..

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow