Tuesday, June 26, 2007

alkisah sebuah ceritera

tiba2 pada hari ahad yang lalu..aku rasa nak sms M (sekejap lagi aku akan gelarkan dia sebagai maskot ulat bulu)..bertanyakan satu perkara..selepas berbalas 2-3 sms..tiba dia gtau aku..dia berada di sesuatu tempat...hehe
aku tau..dia tgh dating..ekeke..tapi takpe..aku tak jeles..aku sporting.ekeke..cuma aku suka sgt nak berkongsi briter gembira ini dengan kawan2 aku..maka aku menjalankan kerja2 penyebaran maklumat pada orang2 yg sepatutnya..haha...gembira aku rasa bila rakan sms aku yg juga maskot ulat bulu panggil dia sebagai penumpang degil, sgt teruja mendapat sms aku...haha..

sempat la aku menginterbiu maskot ulat bulu melalui sms..ohh..rupanya dia mengambil brg tempahannya..(makan kek cekelat tak ajak aku..tart nenas leh wat aku meleleh air liur tauu...cheese cake takpe..aku mmg tak mkn pun)..ermm...ekeke...aku rasa sampai ptg tak abih2 lagi sms ngan dia..dok citer alkisah dating nya itu...pada tuan punya kedai..aku dengan malu2 kucing ..berselindung di sebalik tabir pintu..mintak kek stoberi..tp dia offer nak letak topping lipas plak...eleh..aku tak takut lipas la...hehe..cuma aku segan je bila dia kata bile2 je bleh dtg amik..alamak..aku nih..perempuan pemalu tau...(bukan pondan pemalu yer..aku tak masuk lam watak2 pondan korg..aku pompuan tulen yer)

nnt lepas ni...maskot ulat bulu..slalu la brada area batu caves yer..dahla tuh..bila aku kata nk gi kedai kat batu caves ngan penumpang degil ...si maskot ulat bulu..sebok nak ikut...alasan..takut aku dpt kek lagi besar dr dia..eleh..pandai yer cipta alasan..pdhal..cari pluang utk dating lagi yer..

dan dgr2 nya...rakan2 sms aku..dengan pantas menjalankan siasatan..sanggup call maskot ulat bulu dr jauh..ekeke...ade org tu..sanggup call org celcom..utk aktifkan line dia sekejap..semata2 nak bergossip..wakakak...bagus..bagus

9 comments:

halym said...

aku pon setuju je la dengan gossip gossip yang hangat melanda sekeliling kita sekarang...ekekeke

aku tompang gembira jugak...
wah ulat bulu lepas ni jadik tambah sihat la hari hari dapat makan kek..betuah badan

nanti mak mertua ulat bulu ajar buat kek sendiri..ekeke
nanti tadek la ulat bulu komplen pasal kerja lagi kan? ye lah dah bekerja sendiri...wakakaka


larikkkk

halym said...

aku pon setuju je la dengan gossip gossip yang hangat melanda sekeliling kita sekarang...ekekeke

aku tompang gembira jugak...
wah ulat bulu lepas ni jadik tambah sihat la hari hari dapat makan kek..betuah badan

nanti mak mertua ulat bulu ajar buat kek sendiri..ekeke
nanti tadek la ulat bulu komplen pasal kerja lagi kan? ye lah dah bekerja sendiri...wakakaka


larikkkk

Polis said...

Apa yang ko curi ayam ni? Skim cepat kaya ke?

marts said...

Ceh. Halym curik ayam.

Minah, ko cakap pasal siapa tu?

Halym ke?

Aku dgr Halym pun pi Batu Caves. Tapi nak tengok patung besar tu la!

Ammal said...

Minah...
Ulat bulu tuh dating kat Batu Caves ye?
Lenkali, kalo tau dia gi dating lagi, Minah inpom Ammal dulu ye...
Boleh tolong jadik sepai... sebab dia bukan kenal muka Ammal...
Hahahahaaaa...

jentayu said...

kalau korang nak tau, ni ada 3 fakta tentang minah yang baru aku tau..

1. minah memang pondan.. sbb org tak kata pun dia pondan tapi dia tetiba menafikan kepondanannya.. nampak sgt dia sebenarnya pondan bersuara garau tapi cuba mengaburi hakikat tu dgn menarik halkum ke depan ketika bercakap supaya suara jadi kecik.. dan untuk menimbulkan lebih kesan dramatik dia bercakap dengan kelajuan 45 patah perkataan dalam satu nafas..

2. minah menggunakan caller ringtone sebuah lagu cinta nyanyian artis seberang yang mana lagu itu mempunyai bunyi guruh di tengah2nya sehingga menenggelamkan suara penyanyi.. minah tak tgk vcd haram tapi guna caller ringtone pirate..

3. di kala ini minah tinggal di dalam pondok pak guard betul2 di bawah salah satu stesen putra-lrt. namun kerana tidak mahu membayar sewa, dia telah bertungkus lumus mengemas barang sebelum hujung bulan kerana bercadang untuk lari tgh malam senyap2 dan bertapa di gua batu caves buat sementara waktu..

*err.. semua di atas adalah fitnah semata2..
ampun..hehe..

cik minah said...

haha..ckp laju mmg kepakaran aku..wakakka

awegedebe said...

Satu lagi kepakaran minah...bawa kereta sambil tutup mata.

Misz HoNey said...

cikk aminahhh..

cik aminahh citer ape neh....saya xpaham satu pon..

cuma satu jek sy nak ckp...cik aminah neh kalo bercakap mmg lajuuu..

sekian...

ekekkeke

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow