Tuesday, June 12, 2007

ade sape2 nampak token parking aku?

cian aku kan...huhu,..tapi padan muka gak..sbb careless..tu la ..lenkali bawak handbag..jgn sume nak pegang kat tangan..mana nk pegang purse..mana nak pegang kunci kete..mana nk pegang token parking..uwaaa...tapi dah salah sendiri ..redha je la..seb baik sblm tu..bes dah banje mekdi..hehe..macih yer..ermm..ni sume salah halym..huhu..aku nk amik jam dia la nih..huhu..tak psl2 aku salahkan halym..ekeke...walaupun entry aku ala2 dh basi...tapi janji aku update..blog aku.sukati aku nk update citer yg bile pun..hihi...

2 comments:

Anonymous said...

dh jupe token tu?
ke ko dh sedekah rm 40 tu, minah?
ekekekek

Anonymous said...

slamat sedekah je la..ekeke

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow