Tuesday, July 24, 2007

boling amnet@ampang point

22hb julai lps..berlangsung tonemen sukan boling merangkap gath amnet..walaupun aku dh jarang yang amat join amnet..tp aku saje la nk memeriahkan tournament nih..pd asalnya..aku di ajak oleh kiki untuk cukupkan team dia..kiki,jiang, gaban dan dew.
tapi pd hari perlawanan..dorg wat cabut undi..n aku dpt group ke-3..skali ngan pj, kiki, joker & tepung..dan nasib menyebelahi grup aku..YEAAAA...kami menang..hehe..tempat no 1 tau..ekeke..riak nya aku..pdhal nasib baik la ade joker dan tepung yang terer main..aku..err..bleh la..at least menyumbang point gak la kan..
ramai gak la yg join..yg dtg utk main ..kalo tak silap aku..22-23 org camtu la..ade 5 team.setiap team ade yg 4 atau 5 org..dan yang dtg utk bergather-gathering je pun ade..nice to know u all..walaupun majoriti...haram aku tak kenai...hihi..setiap yang take part utk game ni..dapat svnr mug..ade tulis2..nnt aku letak gamba..dan jugak buat grup yang menang (grup aku la tuh. :p)..dapat voucher jusco rm20 setiap sorg..ok la tuh..leh shopping2..saje sonok2.macih pd sponsor ..kepada jm dan isis ..sila cuba lagi lenkali..ekeke
boling bermula seawal 11 pagi..abih la lam kat kul 3..termasuk upacara penyampaian hadiah..ni gamba beramai2..yang telah di edit oleh speder..dan aku edit lagi..konon utk spesel efek..kuikui..
tu la antara muka-muka pemain boling yang telah berentap..slps tu..acara makan2 la..di restoran tarbush..dgr2 bil sampai rm 400 ye..hihi..kayo la tarbush..

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow