Wednesday, July 25, 2007

alhamdulillah..

ri ni..alhamdulillah..murah sgt2 rezeki makan..maybe sbb ri ni gaji..so..ade ramai yg bermurah hati la kot. Tadi pg..aku bekfes cam biasa kat cafe, start tghari, ade sampai bungkusan nasik kat meja..nasik minyak lak tuh..yummy..rupanya..ade budak bahagian fizikal baru dapat tetap n budak akaun dapat naik pangkat..so dorg banjer makan tghari..elok je abih mkn..budak2 HR bawak kfc 2 bucket ngan kek secret recipe..huhu...bos dorg banje sbb ade besday budak HR..dorg ajak mkn skali..kenyang,..burppp..alhamdulillah..pastu ptg plak..bos aku..banjer mekdi plak..bukan senang tau bos aku nk banje..alang2 dia nk banje..blasah je la..aku amik set beef foldover...hehe dah abih mkn, bahagian admin lak gtau, ade makan malam disediakan ..sbb ri ni rehearsal launching, sok pg ade launching..so stendet la tuh...fuhh,...mana nk letak suma mknn lam perut nih..last2 aku mkn mana yg termampu je laa..kat seblah aku..ade lagi nasik yg admin bg..huhu..takleh masuk dah..kenyang banget..cuma skang aku ngantuk banget nih..tp keje tak siap lagi..so cam biasa la..stay la..sampai siap keje..dan sok..of course aku akan dtg lambat sesuka ati aku..atau cuti tros..hehe..k lah..nk sambung wat keje

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow