Wednesday, August 01, 2007

Baju raya

bukan aku malas apdet..aku bz tak hengat nih..tp demi kengkawan..aku apdet la sat..sambil curi2 masa nih..ekekeke
ok..aku nk citer pasal baju raya la untuk entry nih..nape pasal baju raya..pdhal bulan poser pun blom?poser ganti pun lom abih..kuikui
yer...sbb aku takde baju raya..tukang jahit sume tanak amik tempahan dah...uwaaaa..tak raya la aku..
alkisahnya..aku ri tu nak tempah baju utk kenduri kakak aku..cam biasa la...kalo raya kat kg..abg aku selaku penaja utama akan tempah baju batik utk satu famili..dan alang2 kakak aku nak kawen bulan 8 nih..tempah la awal2..takkan dia nk sponsor 2 kali...muflis la dia kan..hehe..so dipendekkan citer..dh siap baju..aku nk tempah utk pakai bulan 8 laa..dan baju tu gak merangkap baju raya...tp takpelah..igtkan sempat jahit baju lain lagi..skali tukang jahit ckp..dh nk tutup..aku pun reserve kan dulu..semntara tunggu batik siap..tak smpt nk shopping bli baju lain..aku smpt antar batik tu je...skali sume dh tanak trima..huhu..
maknanya..raya ni..aku pakai baju yg masa knduri kakak aku..dan takde baju raya yang lain....sedeynyaaa
nak bli yg dh siap..aku dh serik..tak suka laa...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow