Tuesday, August 07, 2007

aktiviti hari ni..

ape ye aku nak apdet..ntahla..aku ni bukan reti nk mengarang sgt..takat updet aktiviti harian aku..bleh la..tu pun consider updet kan..dpd gaban, intan dan yang lain2..bersawang dah..huhu..
nak wat entry bergamba pun..aku tgh mogok ngan diri sendiri..sbb sampai skang aku tak bli2 kamera yang aku nak tuh..huhu...sape2 yg baik ati..plis adiahkan aku kamera sony t100..hehe..atau g1..

ape yg aku wat ri ni yer...pagi td.bekfes cam biasa..pastu ade discussion ngan scriptwriter..dh setel tu...discussion lagi..psl event akhir bulan ni plak..oh ye..sblm discussion start td..aku pass kan 2 paperbeg tudung kat mmbr aku..hehe..suh dia jualkan..
pastu dh abih diskusi..aku gi pej.pos kat klcc..byk plak nk pos brg org nih...dh setel tu..singgah kfc..tapau utk aku dn mmbr2 aku..aku amik rice combo..dorg amik set biasa..pastu balik tros..sbb sorg2..malas nk jln2 kat situ..ptg..amik tudung yg kat bwh td..dh ade yg terjual..tp biasala..akhir bulan ni..dorg byr..bukak kedai kat atas jap..hehe..skang..ngulor jap...
nape aku cam bersenang lenang yer...oh yer..bos aku bercuti 2 hari..semlm je dia masuk opis after gi bangkok..dia kata dia bli svnr utk kitorg..aku tgh tunggu la nih..dia masuk opis..bwk svnr yg dia blikan..nnt aku apdet..kalo ade laaa..
ptg nih..aku kena balik cepat...ade bisnes menanti..hehe..mls plak nk keje skang..best gak wat bisnes nih..masa fleksibel..

mak aku sms td..gtau ayah aku dh kuar war..alhamdulillah...harap2 makin cepat sembuh ayah aku..moga2 kenduri nnt..berjln lancar..

sekian saja lah citer utk hari ni...macih kerana sudi membaca..hihi

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow