Saturday, August 04, 2007

hari sabtu yang indah ini

sbnrnya aku kena keje..cadang malam td..nk gi pagi2 nih
oh ye..malam tadi..aku gi antar my sis kat stesen bas hentian putra..dia balik kg utk menyetelkan urusan2 kenduri yang bakal berlangsung tak lama lagi..so aku dok sorg2 mlm td..balik umah dh kat kul 11, aku baring2 n tido..pagi ni bangun..plan nk gi keje kul 8 lebih..konon laa..skali lepak2 kat umah cam best plak..sambil2 wat keje umah..persis surirumah..muehehe..alih2 dh kat kul 11..alamak...aku dh janji ngan jiang n kiki nk jupe kul 12 kat jusco balakong..huhu..so..mandi la n siap2..otw there, aku sms jiang..dia kata dh bg cendawan kat kiki..tak jd pi jusco.dia ade hal..so oklah..aku gi umah kiki tros..sampai kat kul 1..aku gi mkn ngan kiki..sambil bergosip dan biznesss..hehe..
amik cendawan 4 kilo, amik tudung ..aku balik...singgah ampang jap..antar order cendawan 3 kg, tinggal 1 kg cendawan lam kete..aku tros ke opis..so..here i am..tgh wat keje..

kalo berkesempatan, aku akan wat entry pasal bisnes baru aku nih..hehe..byk gak ..ade macam2..core bisnes ..mestilah warisan dari mak aku..ade tudung n batik sutera..hehe..nnt aku apdet...n side bisnes..cendawan segar dan sate segera..yeaaahh..tapi tunggu la bila rajin..byk sgt benda nk wat skang nih..one by one la kan...slow n steady..cayalah cik minah..ekekek

lagi..td my sis sms..enpon mak ilang kat spital...erkk..aku br je ckp2 ngan kakak aku nk blikan enpon baru utk mak aku..tp bukan skang,.tunggu duit jatuh dr langit dulu laa...
pastu kakak aku sms lagi..konpem ke nk bli enset baru nih
aku reply 'konpem, tapi tunggu 2-3 minggu lagi'..ermm..nmpknya pasni kena survey enset utk my mom la plak..simpan dululah cita2 nak bli kamera yg diidam2kan..

ayah aku pun dh slamat operate..makin sihat dan ceria dah..tapi aku tak dpt balik laa..huhu..sbb keje nih..lgpun 2 minggu lagi nk blk lama sket..

hari ni juga aku ade exam sbnrnya, tapi malas dah nak gi..hehe..tambah plak tak study, so daripada menambahkan beban org2 yg akan tanda kertas tu..better aku menjauhkan diri aku dari exam nih.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow