Tuesday, April 17, 2012

Papa John's Pizza

Dah bertahun dok gi jusco equine..tk prnh terpikir nk gi mkn kt sini..masa mak ayah aku ade..igt nk bwk mkn kt luar sbb boring asik dok umah kan..so decide utk gi mkn kt sini..sbb slalu tgk je..nmpk cam best..hehe
rania ni kan..asal pegi berjln je..dia akan tdo ak igt dunia..dr mula2 sampai..sampai la balik..mmg tak sedar punya lah..
 sbb tk prnh dtg sini..order je la ikut suka...amik breadstick..nmpk biasa..tp suprisingly...mmg sedap..rayyan pun suka..bleh bg markah 8/10
 onion ring ni..si rayyan la order..sbb dia kan penggemar donut..dia igt benda ni donut..seb baik dia mkn..tp satu ke dua je la..order je lebih
 amik wedges
 mushroom soup dia..sedap oo..tapi portion yg byk..sila jgn tamak cam aku..konon2 nak amik 4 mangkuk..seb baik laki aku suh amik 2 je..rupanya baiklah share..sbb mangkuknya besar..hehe
 pizza amik yg original ngan thin..topping amik super papa's ngan all the meats...kalo kat pizza hut kan..kalo amik yg classic..dpt yg nipis kan..arr..kalo kt sini..tahap nipis cam kt pizza..sama cam original kt sini..yg thin ..lagi la nipis..sape suka mkn yg nipis giler..bleh order thin..aku suka original

 abg rayyan mkn ngan garfu , pisau ok..hehe
 ayah aku kena paksa mkn western food..hehe
 mak aku pun sama..hehe

ade jugak order menu lain lagi..laki aku amik baked rice..sedap jugak..satu lagi..kt sini tkde sos cili tau..ade sos yg dorg bg tuh..sos tomato je rasanya...bagi aku pizza sini mmg sedap...mknn lain2 pun sedap..lenkali bleh dtg lg :)

4 comments:

Elyn Sani said...

Aku pun slalu tgk je. Ko dh blog kan terliur lak aku. Sah kene terjah nnt sbb laki aku suka pizza nipis2.

strawberi said...

kan..slalu tgk je..
cuba jgn tak cuba..

puanstoberi said...

mmg sedappp.... mushroom soup dia pun bess. kalo nak makan pizza mmg ni jelah tpt nak gi terjah. paling dkt ngan opis kita ni kat times square.

EH. Terkomen plak di sini. Teheee :D

strawberi said...

kan..besau portion utk mushroom soup...hehe


bleh..bleh..sila komen..hiksss

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow