Monday, April 30, 2012

Happy Birthday Khalishah

Minggu lps (weekend lps) 21 April ..kitorg gi enstek..sbb nak celebrate bday anak abg long aku..khalishah..dh setahun dah budak tembam tu..ekceli bday dia 14 april..so after seminggu baru dpt celebrate beramai2...well..ble makan2...blehla kita request best2...abg aku ngan rela hati nk wat kambing bbq..yeaaaa..pastu ade mknn yg spt lam gambar dibawah..sila jamu mata la yer...aku tlg wat mashed potato je..tu pun main campak2 ape yg ade je...
jamuan ni..utk 9 org dewasa..tp mknn terlebih2..hehe
jagung rebus..last2 tak laku pun..hahaha..sbb byk mknn lain

salad..yummy

ehem..ehem..aku buat nih..mashed potato...

5 bijik pizza..

tukang bakar a.k.a..mkn lebih nih..hihi

rania yang dipinggirkan sbb aku sebok mkn..kehkeh..seb baik dia baik..diam je

kek utk khalisah

yeaaaa..dah setahun

tempah dr kak yani :) sedap banget kek nih..yeaaaa


yummy..kambing bakar..ble nak wat mkn2 lagi..sila masukkan menu ni lg..hehe
piknik kt luar umah @ 11 mlm..hehe


hello again :)
makan2 berakhir ngan gembira..sume org kenyang dan byk sgt left over food..so esok paginya adalah bekfes pizza..SIL buat lempeng ..cicah sambal ikan bilis..dan sumenya habis..hehe

tghari nya gi mkn kt saba beramai2..mlm..kita ke puncak jalil..menghabiskan satu2nya benda yg tak abih lg..iaitu jagung...so..kita transform jadi bubur jagung plak..hehe

3 comments:

Eliss said...

wow..bestnya mkan2 :) bubur jagung, my fav to the max !

Unknown said...

dinner mlm td pon aku buat mash potato..simple gile.. butter takde lak tu.. haha.. ade la dlm sesudu... lps tu mash je dgn susu segar..siap

dgn gravy skali..yg terlupe nk buh kiub ayam ahaha... tp sodap je...

strawberi said...

eliss mesti suka jugak puding jagung..eh..tetiba tingat..best jugak kalo wat puding jagung nt...hihi


jm..kan..buh je ape yg ade..janji leh mkn..sedap je kan

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow