Thursday, April 26, 2012

Menara Taming Sari@ melaka

Hari kedua di melaka..inilah destinasi seterusnya...dulu dah naik..kali ni naik lagi..syok je naik byk2 kali pun kan...hehe..tiket rm10 jugak..sama cam river cruise..
nak naik benda alah ni..cam biasala..pas bli tiket..beratur nak naik plak...seb baik tak ramai sgt org..tapi sblm naik..ade plak org suh beratur amik gambar..so..susun ramai2..amik gamba..baru dpt sambung beratur...kalo rasa2 nak gamba tu..bleh bli..tp cam mahal jugak rasanya..kitorg bergambar je..tapi tak bli pun...sape yg simpan gambar printed skang ni..sume digital..hihi..
kalo bawak stroller tkde masalah...sblm naik..tinggalkan je...nt dorg tolong alih..tup2 masa turun..eh..dah ade stroller tepi pintu kuar..hehe..bagus servis dorg

rayyan dan syahmi..dah besar budak2 nih


dh dpt turun..okla..sume org gembira...so lepak2 kt area situ..nmpk org bawak beca...memandangkan sume dh biasa naik..so suh mak ayah aku je naik..tumpang skali syahmi ngan rayyan..sebab yg bawak beca pun..budak muda lagi..dia ckp ok..ok je la kan...rm20 utk satu beca..lebih kurang 20 minit round2 situ..

lps dh abih lepak2 situ..kami gi makan area dpn dataran pahlawan..ade kawasan kedai mkn melayu...ok..best je..pastu tros balik..after bli2 souvenir...lepak umah abg aku..mlm tu..celebrate bday laki aku n anak kakak aku..si syafi..cukup umur setahun..pasni mmg bleh combine celebrate bday la tiap2 tahun..hihi..happy belated bday to both of u...hahaha..lambat sgt dah ni..bday dorg end of march daaaaa...baru dpt update entry blog..end of april...sebulan tu pending...
hadiah..takde..sebab laki request duit tu suh simpan..takyah bli hadiah..ngehehe...so..aku bli kek je la..tu pun share ngan kakak aku.. :p

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow