Monday, April 16, 2012

Chop n Steak, Seri Kembangan

ni citer masa lam pantang jugak..hehe..sehari pas blk kl..kitorg gi putrajaya..kebetulan last day hot air ballon tuh..tapi sbb takde ape yg menrik utk apdet psl hot air balloon tuh..takyah la apdet..hehe..kalo aku naik belon panas tuh..br semangat nak apdet..ni sbb tgk dr bawah je..takyahla ..buang karan je
bersambung dr situ..kitorg gi mkn pas sume solat maghrib kt masjid besi putrajaya..so adik aku ajak pi seri kembangan..mkn western kat kedai chop n steak..kedai ni ade kt kg baru ngan selayang jugak..sila google sndiri lokasi yg lain..yg ni..btol2 ngadap bulatan kt tasik seri kembangan tuh..dekat2 upm serdang la kan..

sebab dah mlm..pastu pegang rania plak..susah aku nk snap gamba kedai..kedai ni..cam dibuat dr kayu dan buluh2 laa...tempat pun ok..selesa..lg selesa ble kami dpt tempat bleh dok bersila..haa..mmg best..
rania pun baring kt atas lantai tuh..lapik ngan comforter la kan..relax je..awal2 tu okla..elok aku nk abih mkn..dia dh start hek hek..panas agaknya ..so mkn laju2..tros dukung dia
menu dia ade mcm2..harga mmg ok..murah la kan..yg aku amik lamb chop ngan ayam..**dasar tamak..mkn byk..hahaha..rasanya rm10.90 kot..kalo tk silap laa



kesimpulannya mmg best mkn sini..dh buat entry ni..tetiba rasa nk pi mkn lagi..ehehe..jom papa... :p
total..brape ntah..adik aku banje..hihi..tq

5 comments:

Anonymous said...

tasik yg ko mksdkn tu bkn ke bekas loji kumbahan..skang tgh buat projek ape tah kat situ. hehehe

strawberi said...

haa..tasik la lam bahasa sopan..hihi..kalo tasik btol..kt upm /flet ikan kan...hihi

Anonymous said...

hehe..tp kan aku dlu mmg kemaruk mkn kat situ. aku suka fish n chip. dh la besar, murah plak tu. jua buah diorg pun perghh..puas ati la. tp ni dh lama tak makan. niat d hati mmg la nak sgt singgah. dkt je pun otw ulang alik tmpt antar ank aku. tp memikirkan ank aku yg x reti dok diam tu 2 3 kali jgk la aku kena pikir...hehe

Elyn Sani said...

Err mcm sedap! Tp aku kene gugel nk tau lokasi nnt.

strawberi said...

yg ni mmg sume sedap..err..cuma laki aku order spageti..biasa2 je la..tp western yg lain..mmg ok..berbaloi ngan rege...
gugel jgn gugel..sbb aku tk reti bg direction..hikss

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow