Sunday, October 16, 2011

Final Blogger Masterchef-SACC Mall....

Sabtu adalah harinya..hari yang dinanti,terutama untuk 10 finalist..bagi aku...nerbes , nak pengsan, nak muntah..sume ade...untuk preparation kali nih..aku langsung tak buat ape2..hahah..sebab aku pikir..kalo hafal resepi pun..jadi cam ri tu..bercelaru sumenya.. jadi..aku relaks je..tenang..takyah susah2 pikir..what will be..will be... :p

pagi sabtu..bangun cam biasa..kemas umah..masak bekfes..test skill masterchef buat mee hailam utk bekfes..pastu siap2..kul 11 kuar umah..sebab shah alam tak jauh sgt..otw ke shah alam..kak ipar aku call..ckp dorg dah sampai..eh..eh..ade penyokong dtg..wahh..tenkiu..tenkiu..jadi la lebih semangat nih..hahaha..tepat kul 11.45..dah sampai kat SACC Mall..ni first time jejak kaki ke sini..parking kat tingkat 4..pastu masuk..puisng2 cari pintu utara...seb baik senang je cari...berlegar kat tmpt event..nmpk dah ade yg sampai...terutama kak yatie ...jadi lepak2 dulu dlm mall..pastu dok luar..sebab event start kul 12.30..sempat tegur2 2-3 org bloggers..kali ni dh kurang malu..sebab dah 2nd time jupe..hehe ...



Ramai penyokong yang datang berbaju merah..sporting kan sume..geng2 saya pun sume baju merah..tapi tak amik gambar langsung..duhhh..mungkin sbb aku nerbes..maka tak smpt nak pikir sume tuh..eh.gambar kat stage masterchef yang posing2 pun tk snap langsung..ye la..sblm start..nerbes...dah abih plak..kepenatan yang teramat dan juga lapar..tros blah camtu je..takde hati langsung nak bergamba..pastu nyesal sorg2...ngan blogger2 lain..lagi la..tak snap jugak..aduilaa..takpe..kenangan simpan lam memori je..hik

ok..nt sambung citer pasal ble event dh start... 

*gambar kredit kepada http://sawanila.com/v10/

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow