Tuesday, November 09, 2010

Temankan mama


kalo mama buat kek pas blk keje...saya akan teman mama..mama akan angkut meja dan kerusi saya, dan saya akan menulis/melukis kat sini lah ..tp mama kata saya conteng je..kdg2 sy conteng2 sket..saya ckp sy lukis 'fish','bird','ball','star','moon','ayam'..hehe
kdg2 saya paksa mama saya lukis 'bobot'(robot)..tp mama lukis tak mcm bobot pun..huhu..
kalo saya dh bosan menconteng..saya akan kacau mama buat kek..mama amik penutup kek nak tutup bekas kek..saya pun akan buat jugak..sampai byk rosak penutup bekas kek mama..ehehe




kerusi ni mama baru bli..skang kalo makan..saya tanak dok atas baby chair dah..saya kan dh besar..makanya saya makan..saya akan duduk disini..hehe

3 comments:

Mama Datt n Dania said...

mama kena beli kosi yg lebih tinggi @ meja yg rendah sket. sian rayyan cam lenguh jek tgn dier..

strawberi said...

hehe..lom smpt pi carik kat ikea..tu bli kat manjaku..igtkan padan..rupanya kecik sgt..

Rin said...

ha`ah laa... tinggi sgt meja tu...
syian dia...

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow