Tuesday, November 16, 2010

Selamat Menyambut Eidul Adha

Tepat kul 3 dh boleh cabut..yeaa..management kasik balik awal..biasala tu kan rutin sehari sblm raya..dptla pelepasan blk awal
ptg ni..dh ready utk blk kg..yeahh..tahun ni..beraya kat kg laki aku..so perjalanan tak jauh sgt la..kalo terperangkap lam jem..mungkin tak cam nak blk kb lah..raya kedua br blk kb..kebetulan nnt ade kenduri sket ..wat solat hajat adik aku peknen 7 bulan..
dan raya kedua jugak..wat sambutan bday rayyan yang ke-2 tahun..18 nov..genapla umur rayyan 2 tahun..dh suh kakak aku tempah kan kek..so buat kecil2an je..kali ni leh paw sedara mara adik beradik utk bg hadiah kat rayyan plak..hahaha
sape2 yg dok kelantan...mehla dtg party bday rayyan..hehe

kat opis tak ramai yg cuti..dorg kata kt kl tak raya...dorg slalu tanya kat kelantan meriah ke..bagi aku..biasa la..cam raya puasa..
pagi raya..pakai baju raya..ade juadah biasa2 la..sbb nk mkn sblm solat raya kan..pastu yg kaum lelaki nnt pi tmpt buat korban..lapah daging sume kan..pastu kebiasaan ..kalo ade wat korban..nnt kena bagi2 daging lembu kan..so belah ptg tuh..masing2 sebok kat dapur utk potong2 daging..
pastu raya kedua..ramai jugak yg wat makan2...camtu la raya kat sana..kdg2 ade la sedara2 dtg beraya..tp tak seramai raya puasa lah..kat kelantan..kalo cuti memang 2 hari..kat kl nih..sehari je..huhu

mak aku plak..dh tau aku tak raya kat kg..lagi saje nk kasik aku jeles..siap dh bitau menu raya sok ialah nasik dagang..menu lusa plak..nasik kerabu..uwaaa

nota kepada bapak2 sedara rayyan, mak2 sedara rayyan..jangan lupa birthday rayyan di hari raya yang kedua yer..hehe

1 comment:

Rin said...

happy birthday rayyan... muahhh!!!!

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow