Friday, November 19, 2010

Rayyan dah 2 tahun!


semalam umur saya dah genap 2 tahun...memang saya makin nakal dan suka berckp..perangai saya dah makin memeningkan kepala mama dan papa saya..hehe..
hobi saya minum susu, tulis abc..mengira one two three, melukis, tgk citer mickey mouse, dibo the gift dragon...dan mcm2 lagi lah..
malam tadi saya celebrate birthday saya yang ke-2 tahun kat umah nenek, semua org ade kecuali c.su dan ayah su saya..hehe
mama dan papa blikan kek yang cantik..saya mmg dh lama praktis nyanyi 'hepi beday tu yu'..semlm saya nyanyi dan makan kek..nnt mama sy letak lagi gambar masa birthday saya semlm..nnt dh blk kl..saya nak celebrate lagi bday kat school plak...yeaaa

2 comments:

Martuis.Martapau said...

Hapi Bday Ray...

strawberi said...

tenkiu uncle marts..nk adiah..heee

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow