Tuesday, May 11, 2010

Rayyan & cotton bud

ini kejadian di waktu petang selepas balik kerja, sampai umah.rayyan akan bermain sorang2..tanpa pengetahuan aku..dia dh sepahkan cotton bud satu bekas..sbb dia dh bleh capai benda2 atas console table..

aku tgk je dah bersepah2..kalo aku kemas pun..sah2 dia menjerit2..so biarkan je dulu..hasilnya..sume tmpt dia buh cotton bud..ni kat mainan dia..kemain lagi khusyuk...aku igtkan watpe..rupanya dok cucuk cotton bud..huhu



9 comments:

INTANKUTERPILIH said...

hahaha...cerdiknya rayyan...

Martuis.Martapau said...

seb baik dia tak suka-suki korek telinga sendiri Minah. Kui kui kui

Ammal said...

Jaga2 tau... takut nanti dia korek teling dia sendiri..

strawberi said...

intan..anak ko besar sok2..ko tgkla..camne pjg akalnya dorg...hehe

marts..ha tu la..seb baik..

strawberi said...

tu la ammal..kecik2 ni tak reti sgt lg agaknya..sok2 pantang lepa la nih..bahaya gak tuh

Elyn said...

haha pandai tul cari lubang nak cucuk2 ek!!

strawberi said...

rayyan ni..pantang jupe lubang2 nih..ade je dia nk masukkan kunci la..pen la..sume lah..

Misz HoNey said...

huhu...
takot dia korek tinger jek

santos kekdg korek tinger, si acha dok tengok..pastu abes dia nak ikot...sbb tu aku sorokkan cotton bud dlm lemari berkonci dan kalo nak korek tinger kene nyorok2 huhu.

Rin said...

SB... beli cotton buds yang brand anakku tu ... kepala dia jenis ada besar dan kecik, so kalau rayyan main masuk telinga pun tak bahaya... sebab tak boleh masuk dalam2

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow