Monday, July 20, 2009

Rayyan & Walker

video

happy monday sume...ri ni quick update yer..aku sajikan ngan video rayyan dan walker ..mula2 elok je tgk tv..tp mulut bising..pastu start la hobi dia..pi dapur..tu pun dah hadang ngan 2 kerusi...blom carik pagar ..mana yer nak carik pagar..lom suvey lagi..pasni kena buh pagar kat tangga nak naik atas..kat dapur...sume kena pagar la..huhu..sabo je la..

ni pun dh start nak merangkak..dah angkat2 badan..nnt aku amik video..

ri ni..aku half day kot..kul 12 jap lg nak pi umah kakak aku..nak antar kakak aku lak pi spital mata..kronik lak sakit mata dia..dh 2 minggu tak baik2 lagi..abg ipar aku kebetulan ade hal..so jap lagi aku ke sana..

selamat bercuti pada mereka2 yg berada di n.9, kedah dan perlis..korg cuti israk mikraj kan..bestnya

2 comments:

Intan said...

Cute lah rayyan nie...suke tengok dia dlm video tu :)

strawberi said...

tq..hehe..kalo bleh sepjg masa nak rakam ape dia wat kan..hehe..lasak2 pun..terhibur ngan gelagat dia yg mcm2 tu

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow