Thursday, July 09, 2009

6.00-8.00 pm versi rayyan

amaran..entry ini..akan ade sangat banyak gamba rayyan..sbb nak citer..ape budak kecik ni buat..dari aku smpai umah..kul 6 lebih..sampai papa nya balik..kul 8..ni gamba 7 julai..entry berjadual..hehe..

sampai je..buh lam walker kejap..sbb nak amik brg lam kete n buat itu ini jap..

dok kejap je..sbb walker ni tak gerak..cuma rocking2 je..menggelupur nak kuar..

baring depan tv..
start tak reti dok diam..pi tmpt peberet dia..tmpt suis tuh

dah explore ruang tamu..rehat jap..sambil mulut membebel2

kejar aku..nak amik kamera..hehe

nampak walker lagi satu..sebok nak dok lam ni plak

senyum2..suh aku buh lam walker la ni

yeaaa..tempat peberet kalo dok lam walker..dapurrr...letak krusi pun...dilanggar2 ngan walker tuh

masih cubaan nak masuk dapur

pi main tolak2 walker lagi satu..yg ijau tu..walker syahmi sbnrnya..pinjam..hehe

pi area tangga lak

rak kasut lak
akhirnya tertdo kepenatan..tp sblm tdo..biasa la..ngamuk2 sket..pastu..papa balik..dia pun bangun..budak kecik ni..telinga lintah..ade bunyi sket..tros jaga..segar bugar tros matanya..

selingan: ni gamba hari lain..kdg2 hobi rayyan..masuk bwh meja mkn..huhu



7 comments:

Aidahs said...

bape banyak walker dia ada kak minah? walker upie dengan stroller2 sekali dah jahanam.. bukan dia buat.. anak jiran buat.. rase nak sekeh je budak umor 10 tahun tuh.. heeeeee

marts said...

pic num 3 tu aku rasa nak tarik2 pipi Rayyan.

ha ha ha...

strawberi said...

walker ade 2..satu mmg rayyan punya..tu pun kakak aku kasik adiah ..yg lagi satu kakak lg sorg punya..anak dia dh takmo dok lam walker..jd..pinjam la..psl aku nk anta satu umah pengasuh..hehe..


marts..mmg hobi rayyan wat muka gitu..pelik2 ekspresi muka dia..kdg lam kete pun aku tarik2 pipi dia..geram..hehe

vagg. said...

rayyan jom kawin.
nk bermadu ngan pakcik gabanz dak?

strawberi said...

mau..mau..nnt u msk sedap2 tau..i sgt suka mkn..hehe

Umie Alisha said...

ala... comeynya rayyan... :D

strawberi said...

alisha pun comel..apdet la gamba latest alisha...geram je baby gurl..hakhak

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow