Monday, July 06, 2009

kisah sakit mata

citer psl sakit mata laki aku kan..

asalnya sakit mata..pastu doktor ckp..maybe kesan dr slalu gosok2 mata..kan ble sakit mata..mata slalu ade taik mata kan..psl dok gosok2 tu la..taik mata leh masuk lam mata..n kena pd lapisan selaput mata tuh..jadikla koyak..ble makin lama..makin la trok
ble gi check kat klinik panel..doktro heran gak psl tak baik2 lagi mata laki aku..so doktor tros refer ke pakar..ahad 28 jun tu..tros kami pi ke hospital mata tun hussein onn kat pj..

sempat la 2 kali pusing sbb tak nmpk spital kat tepi jalan je..ehehe..tu la..dulu pernah ade seminar kat situ..tapi aku tak pi..hehe

so sampai sana..doktor pakar mmg takde..jupe doktor biasa..dia check..ade luka.doktor kasik ubat..n suh dtg lagi isnin utk jupe ngan doktor sanjeev
isnin..appointment kul 10 pagi..jupe doktor..luka kat mata masih sama..3.5 mm x 4 mm..besar gak la aku nmpk..hampir separuh mata itam..pastu kena balut la mata supaya luka cepat baik

selasa..appointment lagi..luka dah separuh baik..tapi masih kena pakai padding..
rabu..luka dah tinggal sket sgt..cam satu titik je..so takyah pakai padding dah..next appintment sabtu pagi...

so..sume dh slamat..laki aku pun dah slamat dapat mc selama 12 hari..hehe..ri ni dia dh start keje blk..


No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow