Friday, March 16, 2007

kisah coklat cadbury


ni la coklat yg slalu aku dpt kat opis nih..yang ni..yg aku br mkn td..yummy..yummy..hehe..baik tau ade sorg kakak kat opis aku ni..nama dia kak latifah atau nama glemernya kak lat..walaupun mulut dia slalu pot pet pot pet..tp dia baik ati..hehe..suka sgt bagi kitorg cokelat cedbury cam lam gamba tuh..kdg2 yg biasa..takpun yg perisa stoberi..walaupun aku bukanla choc lover..tp sebab dia bg ngan ikhlas...aku pun mkn ngan ikhlas gak..kalo dia tak bg cokelat..dia bg eskrem..best tau..

5 comments:

halym said...

eleh stakat cekelat ni je..melambak lam esbok haku

minah said...

tak kisah la..nnt aku tunjuk cekelat2 lain yg aku dpt lagi..ekekke

Ajipp said...

nak nak nak ceklat..
nakkkkkkk..

strawberi said...

dah abih dh cekelat...hehe

Ajipp said...

nyampah..

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow